Gå til innhold

Stjerneregissør til Warcraft-filmen


Anbefalte innlegg

Han er en sikkert en flink regissør og laget noen gode filmer. Men det betyr ikke at han kan lage gode filmer basert på spill. Han må jo sette seg godt inn i det world of warcraft engentlig handler om. Ser ikke for meg han Sam Raimi sitte inne og game wow mange timer daglig.

 

 

En ikke wow gamer......

 

Må jo ikke game WoW for å få med seg historien da :roll:

 

Nei kanskje ikke, men blir jo ikke det samme om han bare skal skaffe seg såkalt outside informasjon om spillet.. Seff har han jo hele Blizzard registeret og hente ifra, men tror det hadde vært ++ om han hadde gjort det..

 

Kan vell engentlig ikke sammenlignes, men enhver som har spillt Doom og sku lage filmen ville basert mer på First person perspektivet enn de som lagde den gjorde...

 

Man gjorde jo så mye dumt med doom filmen, med vilje endra nesten hele historien osv... Det handler om å høre på fansen til Warcraft franchisen......

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er den fellen alle har gått i når de har laget adapsjon fra spill til film, de har tatt et spill i serien og gjort det om til film, fremfor å ta historien i universet og gjort det om til film. F.eks Max Payne gikk strake veien til helvette nettopp grunnet dette, de klarte ikke å formidle historien fra Max Payne fordi de forsøkte å gjøre adapsjon av spillet, ikke historien.

 

Synes slik sett det er fint at Warcraft filmen vil basere seg på historien til Warcraft fremfor noe utkommet spill i franchisen. Mye bedre på denne måten. Det er derfor jeg øyner et bitte lite potensiale, selv om jeg er ganske pesimistisk til filmen nå som jeg vet hvem som har regien.

Lenke til kommentar
Han er en sikkert en flink regissør og laget noen gode filmer. Men det betyr ikke at han kan lage gode filmer basert på spill. Han må jo sette seg godt inn i det world of warcraft engentlig handler om. Ser ikke for meg han Sam Raimi sitte inne og game wow mange timer daglig.

 

 

En ikke wow gamer......

 

Må jo ikke game WoW for å få med seg historien da :roll:

 

Nei kanskje ikke, men blir jo ikke det samme om han bare skal skaffe seg såkalt outside informasjon om spillet.. Seff har han jo hele Blizzard registeret og hente ifra, men tror det hadde vært ++ om han hadde gjort det..

 

Kan vell engentlig ikke sammenlignes, men enhver som har spillt Doom og sku lage filmen ville basert mer på First person perspektivet enn de som lagde den gjorde...

 

Man gjorde jo så mye dumt med doom filmen, med vilje endra nesten hele historien osv... Det handler om å høre på fansen til Warcraft franchisen......

 

Jeje, men nå skal filmen handle om overføringen fra Warcraft 3 til WoW... tror jeg.

Lenke til kommentar
Om filmen tar sted 1 år ca før World of Warcraft starter tviler jeg at Arthas er med, han våkner jo ikke "til liv" før i Wrath of the LIch King ekspansjonen, vel 2 år etter World of Warcraft originalen finner sted.

 

Aner ikke jeg, er allergisk mot MMO, men WarCraft III var jo moro, tenkte kanskje "før WoW" betydde noe slikt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...