Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker du om homofili?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere har til og med homsepatruljen og skal vi danse, hva har cannabismisbrukerne?

 

Angående at det er skadelig; Å putte noe i brunhullet på en annen mann kan føre til infeksjon, aids eller sykdom, samt sår i ræva.

 

Hva har 'Skal vi Danse' med homofile å gjøre?

 

Når du argumenterer for at en kan få infeksjon og aids, så virker det som om du argumenterer bare fordi du kan. Ser ikke akkurat at det bidrar til så veldig mye konstruktivt.

Lenke til kommentar

Argumenter om at analsex kan føre til infeksjoner o.l. er ganske merkelig siden akkurat det samme rammer heterofile. Heterofile har nemlig analsex de også, for de som ikke visste det. Tilogmed når man bedriver vaginal penetrering får man sykdommer, syfilis og klamydia er eksempler på dette. Og det finnes mange homofile som IKKE har analsex.

 

HIV/aids argumenter irriterer ræva av meg hver gang, for HIV kommer ikke fra homofilien i seg selv, men at det faktum at det er opp til hver enkelt person om de beskytter seg eller ikke. Og ja, der har homo-miljøet noe å jobbe med, men pass på å ikke gre alle over en kam. Det er mange flinke og prinsippfaste homofile, som bruker kondom HVER gang. Akkurat som i heterofile miljøer, hvor man får uheldige graviditeter osv. Tror alle har noe å jobbe med.

 

Sist men ikke minst, hva med lesbene? Alle dere som har noe imot homofile, argumenterer bare mot den mannlige delen.. Bare fordi der finner dere, tror dere, de beste argumentene. Kom igjen! Jeg vil vite hvorfor lesbene nesten ikke er angrepet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Argumenter om at analsex kan føre til infeksjoner o.l. er ganske merkelig siden akkurat det samme rammer heterofile. Heterofile har nemlig analsex de også, for de som ikke visste det. Tilogmed når man bedriver vaginal penetrering får man sykdommer, syfilis og klamydia er eksempler på dette. Og det finnes mange homofile som IKKE har analsex.

 

Når du påpeker at hetrofile har analsex, og mange homofile ikke har. Vel, det medfører vel at også mange hetrofile heller ikke har?

 

HIV/aids argumenter irriterer ræva av meg hver gang, for HIV kommer ikke fra homofilien i seg selv, men at det faktum at det er opp til hver enkelt person om de beskytter seg eller ikke. Og ja, der har homo-miljøet noe å jobbe med, men pass på å ikke gre alle over en kam. Det er mange flinke og prinsippfaste homofile, som bruker kondom HVER gang. Akkurat som i heterofile miljøer, hvor man får uheldige graviditeter osv. Tror alle har noe å jobbe med.

 

Homofilien er ikke grunnen nei, men det er heller ikke noe å legge skjul på at homomiljøet er en av de primære gruppene som står for spredningen. Det sier seg selv, to menn med deres seksualdrift treffes.

Lenke til kommentar

Ja, og? Du løper fra poenget mitt, men det hjelper ikke.

 

Jeg sier meg enig i at det er mange homofile som trenger å få en oppkvikker i holdningene deres angående beskyttelse, men det gjør for pokker heterofile i minst like stor grad også. Jeg ser ikke dette som et verdig argument for å være mot homofile.

 

Edit: "Det sier seg selv, to menn med deres seksualdrift treffes." Nei, det sier IKKE seg selv. Si meg det du.

Endret av Pille_
Lenke til kommentar
Bryr meg fint lite om noen er homofile egentlig. Så lenge de holder seg unna "å det er så synd på meg fordi samfunnet ikke akseptere meg" holdningen.

 

Eller overdriver så veldig med å prøve seg på noen som de vet er hetro. Bare for å få et nei eller "hva faen!".

 

Det er det enste som plager meg veldig. Så lenge de oppfører seg normalt og ikke overdriver har jeg ikke noe imot det.

 

Kunne ikke vært mer enig med deg! Homofili i seg selv som kjærlighet mellom mennesker av samme kjønn er det ikke noe galt med, jo flere menn som er homofile, desto flere single jenter, noe jeg synes er totalt nydelig, hehe.

 

Det er ikke hva de er, men heller hvem de er og hva de gjør ut av seg, med både stemmen som mange gjør til og flere som har attityden til en 14 år gammel jente, noe jeg må si jeg ikke fatter..

 

En annen ting jeg enda ikke har klart å fatte er hvorfor de arrangerer gay pride parade og løper gjennom gatene kledd i alt fra heltdekkende badedrakter til tanga.

 

For meg virker det bare provoserende at de markerer seg sånn, spesielt når de hopper inni helt tilfeldige utenforstående mennesker og prøver seg. Forkastelig..

Når det allerede er så tabu som det er, så hjelper det ikke akkurat saken deres med tanke på adopsjon og å bli likestilt med heterofile par.

Endret av Nesqwiik
Lenke til kommentar

Å være bifil må jo egentlig være det mest praktiske, da kan du jo nyte synet av alle mennesker du syns er pene, uten at kjønn kommer i veien. Hahaha. Saklig til tusen, jeg vet, men denne tråden trenger litt glede nå!

 

Skjønner ikke at det skal være noe problem egetlig, om du får AIDS er det jo (nesten) utenlukkende din egen skyld (om du bor i den vestlige verden), du kan jo ikke skylde på noen andre. At noen homofile har AIDS/HIV betyr det jo ikke at deres eneste mål i livet er å smitte flest mulig med dette. Det er kjempemange hetrofile som har sykdommer og liksom.

 

Og dere som klager på hvordan "de" oppfører seg, de er like ulike som alle andre mennesker! Dere har vel ingen ting med hvordan noen av dem oppfører seg! Det er like teit som om at jeg skulle syte over en "mandig" jente som går på Bygg, og hvordan hun er forferdelig osv.

 

Enig i at det er merkelig at ingen nevner lesper her. Veldig mange jeg har snakker med har ihvertfall ment at det er greit, "fordi det er deilig å se på". Jaha? Saklig? Skal et menneske begrenses etter hvordan det ser ut?

Lenke til kommentar
Edit: "Det sier seg selv, to menn med deres seksualdrift treffes." Nei, det sier IKKE seg selv. Si meg det du.

 

Det er da opplagt. Menn og kvinner har forskjellige seksuelle preferanser. Dette ligger innprogrammert i våres biologi. Dette medfører at menn på klisjespråk er mer villig til å ta nye partnere i forhold til det kvinner er. Ergo, når man da er homofil "dobles" altså denne seksualdriften. Videre medfører dette at aids spredes veldig lett i homsemiljø i motsetning til det andre ytterpunktet det lesbiske.

 

Er ingen stor nyhet. Men enkelt faktum.

Lenke til kommentar
Det er ikke hva de er, men heller hvem de er og hva de gjør ut av seg, med både stemmen som mange gjør til og flere som har attityden til en 14 år gammel jente, noe jeg må si jeg ikke fatter..

 

..og jeg regner med du er fult klar over at det finnes homofile som ikke er stereotypiske også?

Det virker som om du prøver å fortelle oss at de som er homo er automatisk feminine, noe jeg absolutt ikke er enig!

Lenke til kommentar

Grunnen til at HIV viruset spres i "homomiljøet" er vel strengt tatt fordi homsene i det miljøet ikke har peiling på bruk av kondomer. Det er DER homomiljøet har noe å jobbe med, ikke seksualdriften. Skal også nevnes at det er nok av oss, som plasserer oss fint utenfor "homomiljøet" også.

 

Angående "De legger om stemmen og blir alt for feminine" argumentet. Synes jeg blir for svakt. Skal vi dømme alle andre som faller utenfor "normalen" med maskuline gutter og feminine jenter også da? Så lenge det er et valg man gjør bevisst selv, og ikke noe man gjør fordi man føler at man må følge en eller annen idiotisk sterotype, så skal hvertfall ikke jeg legge meg borti hvem som gjør hva. Blir erlig talt for dumt om jeg skal gå rundt å klage over at heterofile gutter er for maskuline.

Lenke til kommentar
Edit: "Det sier seg selv, to menn med deres seksualdrift treffes." Nei, det sier IKKE seg selv. Si meg det du.

 

Det er da opplagt. Menn og kvinner har forskjellige seksuelle preferanser. Dette ligger innprogrammert i våres biologi. Dette medfører at menn på klisjespråk er mer villig til å ta nye partnere i forhold til det kvinner er. Ergo, når man da er homofil "dobles" altså denne seksualdriften. Videre medfører dette at aids spredes veldig lett i homsemiljø i motsetning til det andre ytterpunktet det lesbiske.

 

Er ingen stor nyhet. Men enkelt faktum.

 

Knegg! Morsom du. Det finnes et tonn med lesber som knuller rundt som kaniner og bytter partner oftere enn sokker. Og heterofile. Og homofile. Kvinner har en svær seksualdrift de også. Det er bare uheldigvis slik at mange homofile tenner på analsex, og det er nettopp via analsex at hiv/aids sprer seg ekstra lett. Som sagt, endel trenger holdningsskifte når det kommer til beskyttelse. Som sagt, DET GJELDER HETEROFILE OGSÅ!

Lenke til kommentar
Knegg! Morsom du. Det finnes et tonn med lesber som knuller rundt som kaniner og bytter partner oftere enn sokker. Og heterofile. Og homofile. Kvinner har en svær seksualdrift de også. Det er bare uheldigvis slik at mange homofile tenner på analsex, og det er nettopp via analsex at hiv/aids sprer seg ekstra lett. Som sagt, endel trenger holdningsskifte når det kommer til beskyttelse. Som sagt, DET GJELDER HETEROFILE OGSÅ!

 

hva er problemet?

Denne strutsestrategien er vel et av hovedproblemene at smitten blant homofile ikke går ned, man skal krampeaktig snu seg fra tallenes klare tale. At kvinner kan har stor seksualdrift, selvsagt, men vi snakker da tross alt om gjennomsnitter.

 

Grunnen til at HIV viruset spres i "homomiljøet" er vel strengt tatt fordi homsene i det miljøet ikke har peiling på bruk av kondomer. Det er DER homomiljøet har noe å jobbe med, ikke seksualdriften. Skal også nevnes at det er nok av oss, som plasserer oss fint utenfor "homomiljøet" også.

 

Det er så. Men dette kan ikke hetromiljøet heller sies å ha veldig peiling på. Ergo må man altså se på oppførselen til homsemiljøet. Og det er i snitt langt mer vanlig å bytte partnere blant homser enn hetrofile og lesbiske, og man øker da den statistiske sjansen for overføring av seksuell smitt.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar
Beklager, men kan du prøve å uttrykke dine meninger litt mer klart så jeg vet hva jeg argumenterer mot? Du møter deg selv i døra hver gang.

 

Når du ikke vet hva jeg argumenterer, hvordan kan du da vite at jeg møter meg selv i døren?

 

Det eneste jeg sier er at homofile menn har en tendens til å ha mer aids enn det antallet skulle tilsi. For dette tillegger jeg faktisk at det er en forskjell i seksualdriften mellom menn og kvinner, og dermed vil det være mye større sannsynlighet at homofile menn blir smittet da begge partene er pr def mer "kåte" for å bruke det klisjefylt.

 

Det opplagte er også at lesbiske vil fysiologisk ha det veldig vanskelig å overføre hiv/aids seg i mellom. Logisk nok.

Lenke til kommentar
Grunnen til at HIV viruset spres i "homomiljøet" er vel strengt tatt fordi homsene i det miljøet ikke har peiling på bruk av kondomer. Det er DER homomiljøet har noe å jobbe med, ikke seksualdriften. Skal også nevnes at det er nok av oss, som plasserer oss fint utenfor "homomiljøet" også.

 

Det er så. Men dette kan ikke hetromiljøet heller sies å ha veldig peiling på. Ergo må man altså se på oppførselen til homsemiljøet. Og det er i snitt langt mer vanlig å bytte partnere blant homser enn hetrofile og lesbiske, og man øker da den statistiske sjansen for overføring av seksuell smitt.

Hva er det du egentlig prøver å argumentere for/mot? Jeg sliter nemlig med å få tak på det.

 

Hvorvidt sexualdriften er større eller mindre, har jo egentlig minimalt å si. Knuller man uten kondom, er sjansen for å få HIV smitte der, uansett. Den blir riktignok større om man regelmessig bytter partner, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Hva er det du egentlig prøver å argumentere for/mot? Jeg sliter nemlig med å få tak på det.

 

Hvorvidt sexualdriften er større eller mindre, har jo egentlig minimalt å si. Knuller man uten kondom, er sjansen for å få HIV smitte der, uansett. Den blir riktignok større om man regelmessig bytter partner, men det er en annen sak.

 

Øker man n (der n er antall partnere) øker man altså sjansen. Uansett hva slags legning man har. Når da homser har større n enn både lesbiske og hetrofile så vil det selvsagt medføre homser er større spredere av hiv/aids.

 

Religiøse tullinger som påpeker at avholdenhet er det beste mhp sykdommer har jo helt rett isolert, bortsett fra at de ser totalt bort fra biologien. På samme måte som homser (her eksemplifisert) gjennom det du skriver og mener.

Lenke til kommentar

Tabuet rundt homofili har ødelagt veldig mye i vårt samfunn. At det er så tabulagt og veldig lite akseptert, fremmedgjort har bidratt sterkt til at store pedofile nettverk har trett frem. Det fører til mishandling av gutter/barn, gudene må vite hva det ikke har gjort. Det er iallefall veldig ødeleggende og er det noe samfunnet trenger fort så er det fullstendig aksept for legningen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...