Gå til innhold

Ny 40 - 50" tv, LCD eller plasma?


Anbefalte innlegg

Vil kjøpe meg en ny tv som skal brukes mest til tv og film, men også en del Xbox 360 spilling og kanskje kjøres fra datamaskinen en gang iblandt. Helst ingenting over 10000kr. Har sitt på denne.

 

Ser mye av dagens tver er 100/200hz. Tven jeg har nå er en gammel Phillips 32" CRT flatscreen og på den skrudde jeg av 100hz rett og slett fordi filmer så ut som de var filmet på håndholdt videokamera a'la cloverfield, var helt forferdelig. Blir det en sånn effekt på plasma tver med 100hz eller har de funksjoner som retter opp i dette?

 

Anyways, trenger litt tilbakemeldinger på den tven jeg har funnet eller forslag til noe dere mener ville vært bedre ;)

 

På forhånd takk!

Endret av ÖzzY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan lønne seg å gå inn på topic; tv-apparater og lese litt. Finnes veldig mange tråder der fra før. Det er mange der som er flinke og svare, og det er mange som er flinke til å spørre mange av de samme spørsmålene. Jeg er ganske sikkert på at du finner noen som har spurt om det samme før deg.

 

Du har funnet et greit tilbud der ja:)

 

Personlig har jeg aldri på 100hz på min samsung, da jeg føler at det tukler med bildet. Liker å holde det "naturlig". Nå er ikke samsung sin hz kjent som den beste, og du vil nok oppleve det likt som på din gamle. Det har ikke blitt noe særlig annerledes. Det er mulig at sony og philips er litt bedre på denne området, men er ikke sikker.

 

Nå har mange forskjellig smak, men jeg ville ikke latt hz avgjøre kjøpet mitt ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...