Gå til innhold

Turbopropell til gh 11.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei... det gjorde jeg vist ikke.... :blush:

 

Men uansett, så synes jeg det er mye å betale over 3.000 kr. for en propell til en eldre 25HK'er. Setter man pris kontra ytelse med i bildet, så kan det hende det kan være smartere og selge motoren du har for så og kjøpe en større motor....

 

Hvis båten kan ha større motor da sansynlighvis.

 

Men valget er ditt :)

Lenke til kommentar

hmm ja , men båten tåler ikke noe større motor , har egentli litt for stor nå+ Gamlepropellen er delvis ødelagt så vist jeg vil kjøpe ny så hadde ej tenkt til å kjøpe stålpropell, men spørsmålet va no kor stor vridning ej må ha ;p

Lenke til kommentar

vridning står på gamle propellen.. er i samme situasjon som deg nå, maken båt bare med 30hk yamaha og jeg kjøper nok ny orginal:) noe annet er ikke vits, og jeg liker akselerasjonen jeg har nå..

 

båten tåler fint 30hk, derfor ville jeg heller tenke på å få fjernet plomberinga på den motoren du har.(plombering skal din motor nemlig ha..)

Lenke til kommentar

Ja den tåle vel 30 men er fornøyd med motoren min, Men skal snart ta og skifte ei pakning på motoren så den får 32 hk, Men du har vell 3 syl yamaha?;p går sykt bra, men trur jeg kjøper en stålpropell med litt større vridning får da får ej mer toppfart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...