Gå til innhold

NFS Porsche spørsmål (dumt?)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bare lurer på om noen vet om det er flere måter å få biler på, på NFS

Porsche Unleashed, enn å kjøpe eller vinne dem?? Noen biler får

jeg beskjed om at man må laste ned...Noen som vet noe??

 

Hmm kanskje jeg er litt gammeldags, men det er jo et sinnsykt bra

spill!! :yes: !Bedre enn NFS HP2 ihvertfall!! :grumpy: !Har det også men det er jeg lei av allerede.. :roll:

Hehe

 

 

Mvh Tomzern

:smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm kanskje jeg er litt gammeldags' date=' men det er jo et sinnsykt bra spill!! :yes: !Bedre enn NFS HP2 ihvertfall!! :grumpy: !Har det også men det er jeg lei av allerede.. :roll:quote']

 

Nasj.... Porche er et drittspill... Liker mye bedre HP2 Særlig grafikken... Du whiner sikkert fordi det hakker på pcen din. Forresten er dette feilposting. Denne posten sku vært i gamer.no delen av forumet.

Så det så!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Bare lurer på om noen vet om det er flere måter å få biler på, på NFS  

Porsche Unleashed, enn å kjøpe eller vinne dem?? Noen biler får

jeg beskjed om at man må laste ned...Noen som vet noe??

 

Hmm kanskje jeg er litt gammeldags, men det er jo et sinnsykt bra

spill!! :yes: !Bedre enn NFS HP2 ihvertfall!! :grumpy: !Har det også men det er jeg lei av allerede.. :roll:  

Hehe

 

 

Mvh Tomzern

:smile:

 

Offisielle biler

 

Hacks/Cheats, gå ned på siden der det står "All Cars Cheat" og last denne ned. Da har du alle bilene som du skulle trenge.

 

I tillegg så anbefaler jeg "Factory Driver Hack", som gjør at du kan spille hvilket "mission" du vil.

 

Vennlig hilsen

tommelomsk

Lenke til kommentar
Hei!

 

Bare lurer på om noen vet om det er flere måter å få biler på, på NFS

Porsche Unleashed, enn å kjøpe eller vinne dem?? Noen biler får

jeg beskjed om at man må laste ned...Noen som vet noe??

 

Hmm kanskje jeg er litt gammeldags, men det er jo et sinnsykt bra

spill!! :yes: !Bedre enn NFS HP2 ihvertfall!! :grumpy: !Har det også men det er jeg lei av allerede.. :roll:

Hehe

 

 

Mvh Tomzern

:smile:

 

Midtown Madness 1 & NFS Porsche er de desidert beste bilspillene noensinne. Har runnet begge spillene utallige ganger, like gøy hver gang.

 

Lastet ned de bilene som manglet fra electronic arts. Adressen står på esken. Har ikke funnet noen andre biler til spillet. Tviler på at det finns :(

Lenke til kommentar

 

Midtown Madness 1 & NFS Porsche er de desidert beste bilspillene noensinne. Har runnet begge spillene utallige ganger, like gøy hver gang.

 

Lastet ned de bilene som manglet fra electronic arts. Adressen står på esken. Har ikke funnet noen andre biler til spillet. Tviler på at det finns :(

 

Du glemte Monstertruck Madness 1 :D :D

Lenke til kommentar

Grafikken er vel kanskje bedre på HP2, men lyden og følelsen er bedre på Porsche 2000!!! :yes: (ihvertfall med ratt :roll: )

 

 

For å få Porsche 2000 til å virke på windows XP så sletter du simpelthen bare gimme.dll i Nfs-mappa...Det funker fett!!! :D Spurte om det samme selv og fikk seff svar!!!hehe :wink:

 

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar

Kanskje ALLE veit dette fra før, men allikevel så tenkte jeg å si at hvis du skriver Gulliver med stor forbokstav på Create player og trykker DONE uten å velge tryne, så blir alle bilene små som radiostyrte biler!! :D

Fartsopplevelsen blir større og det blir et hakk enklere å kjøre!!PRØV hvis du ikke allerede har prøvd da :roll::yes:

 

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...