Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Drifte/lekebil for en billig penge, mulig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker på en kurant leke/driftebil, som f.eks S13/S14 ;)

 

Lotus Omega, hadde stått pent parkert i garasjen,

kun luftet (straffet?) litt på godværsdager ;)

 

AE86, vanskelig å oppdrive her til lands, uheldigvis..

 

Må være en bil som er lett å skru på, lett å skaffe deler til++

Lenke til kommentar

mhm. Den eneste AE86 jeg har sett til salgs her i landet var denne annonsert i 2007. Gikk for 80 000 kr

 

03_-830809068.jpg

 

edit:

Ziuuuung: Det er vel en smakssak..? Jeg personlig synest e30 er fine biler. Det går vel egentlig for hele bmw rekka på 80-tallet.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
E30 ser jo best ut orginal, da... Bedre er den jo med M skjørter og fangere, men no sånt overdrevent need for speed dritt er fyfy

 

Jeg liker best lyden av egg når de blir kakket med en skje, ikke med en gaffel. Men det hadde vel heller ingenting med diskusjonen å gjøre : D

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvor mye trenger jeg for å kunne leke meg greit? (fersiking, så tar litt etter litt)

Hvis du tenker på effekt så kan dette klippet kanskje gi en pekepinn:

 

(en helt standard rød båt med under 200hk og sånn circus rundt 350Nm på hjula. Mye krenging og løen bakstilling gjør at det ikke ser like elegant ut som det burde gjøre)

 

Endret av eab
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Apegryn: jo det er vel mange bimmere som er litt skuffende på bane, men det kan jo ha med både motorkraft og sjåfør å gjøre

 

Fredric Aasbø ble jo veldig godt kjent i norge for kjøringa si med sin bmw e30 med m3 3.0l motor, så det er absolutt mulig å showe og drifte med en sånn bil :) deler er heller ikke så vanskelig å få tak i og ikke spesielt dyrt.. Motoren tåler jo utrolig mye juling med riktig vedlikehold, og for meg betyr driftsikkerhet en del. Men som andre sier her koster det ikke mye for japse biler med turbo heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...