Mastiff1 Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 (endret) Er det noen gode spillblader å finne nå for tiden? Har ikke lest blader på en god stund. Endret 16. juli 2009 av Mastiff1
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Edge og Retro gamer er topp to hos meg. PC Zone var det ultimate bladet på 90-tallet, men de har mistet alle de herlig sarkastiske og ufine skribentene som gjorde bladet til hva det var.
Mastiff1 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Skrevet 16. juli 2009 Edge og Retro gamer er topp to hos meg. PC Zone var det ultimate bladet på 90-tallet, men de har mistet alle de herlig sarkastiske og ufine skribentene som gjorde bladet til hva det var. Takk for svar, lest litt Edge. Bror hadde noen liggende, men savner det lille ekstra. Er bare reviews og litt previews. Kan ikke helt sette fingeren på det. Men skal sjekke ut det andre bladet du nevnte. P.S: endret tittelen, håper den er bedre nå.
Bytex Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg abonnerer på PC Gamer UK (!) og PC Zone. Har lest PC Gamer UK siden 1997. Ikke amerikansk versjon, den er bare kjedelig. Men PCGUK har herlig britisk, daft humor. Jeg er rett og slett fanboy av enkelte av forfatterne som Kieron Gillen, Jim Rossignol, John Walker sine psykedeliske "they're back" anmeldelser osv. Har kjøpt et par utgaver av Edge, men sliter med layouten, det er liksom så helprofft og glossy at jeg mister interessen i artiklene. Et skikkelig laget blad er mye bedre enn random spillblogger med tonnevis av skrivefeil og dårlig gramatikk. PCGUK har mistet et par av sine morsomste skribenter, men de leverer enda freelance-artikler selv om de ikke er fast ansatte i bladet lengre. Endret 16. juli 2009 av Bytex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå