Gå til innhold

Enter The Matrix


Anbefalte innlegg

Nå tror jeg kanskje vi skal roe ned hyllesten til forskjellige grupperinger og tone ned prat som kan gi en eim av ulovlige aktiviteter, og heller diskutere spillet, ettersom det tydeligvis er flere av oss som har fått tak idet.

(Som alle dere andre har jo jeg også forhåndsbestillt det, og eier jo da en lovlig kopi, ettersom jeg ikke kan heve kjøpet ;) )

 

Spillet er ganske kult, men bærer tydelig preg av en tøff deadline. Skjermbildene som er vist her på gamer.no viser jo at grafikken ikke er superduper og det kan jeg skrive under på etter å ha spillt litt igår. Imidlertid veies dette opp for med heftig gameplay og bra kontroller.

Keyboard og mus funker veldig bra til dere som lurte på dette.

 

En annen ting er systemkravene. Spillet stiller ikke veldig store krav til systemet, mit radeon 9500 kort kjører dette spillet veldig pent så det tror jeg blir fint for de fleste.

 

Det gir unektelig en fin følelse å løpe ned langs en vegg, dra et svingspark som treffer to swat soldater i ansiktet, vippe den tredje rundt og ta mp5 en hans, for å asvlutte det hele med tre velrettede skudd..

 

special moves funker omtrent som i Max Payne, man har en slags "stamina" måler (kallt Focus) som går ned ettersom man tar special moves, men som lader seg opp igjen ganske fort, slik at man kan gjøre masse kult hele tiden.

 

En annen ting er at helsemeteret lader seg opp, slik at man godt kan være litt frempå i nærkamp for så å trekke seg litt tilbake og få litt energi igjen. IMO en bra løsning som gjør at det er morsomt å løpe rundt og ta ting litt på sparket..

 

 

Tipper spillet blir en hit, men som sagt, det er litt uferdig, og blir nok ikke en klassiker av de helt store.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og btw, deviance kan ha rippet sin utgivelse. hva vet vi?

 

Mnei, da er det isåfall feilmerket og ville blitt nuket. Noe det ikke er.

 

Jepp, er som LarsC sier, ifølge www.nforce.nl er den ikke nuket, den liger under ISO games, og ikke under game rips, med andre ord, full pakke, 4 cd'er, ingen nuke, The Real MacCcoy!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Nå tror jeg kanskje vi skal roe ned hyllesten til forskjellige grupperinger og tone ned prat som kan gi en eim av ulovlige aktiviteter, og heller diskutere spillet, ettersom det tydeligvis er flere av oss som har fått tak idet.

(Som alle dere andre har jo jeg også forhåndsbestillt det, og eier jo da en lovlig kopi, ettersom jeg ikke kan heve kjøpet ;) )

 

Tipper spillet blir en hit, men som sagt, det er litt uferdig, og blir nok ikke en klassiker av de helt store.

 

har ikke lagt merke til noe stor hyllest til div release grupper, noe som derfor ikke gir en eim av ulovlig aktivitet.

det som foregår er dokumentasjon på at spillet er på 4 cd`r, ikke 6 som visse personer har fått for seg og nekter å gi slipp på.

ingenting er kuttet bort, alt er der.

 

foruten det så er jeg uenig med deg når du sier spillet er litt "uferdig"

altså, du er ikke akkurat spesielt konkret når du sier spillet er litt uferdig,hvis du tenker på at det kan ha noen bugs her og der ( noe som jeg foreløpig ikke har lagt merke til )

så er det noe som forekommer i hvert eneste spill og det blir rettet opp med en patch like etter utgivelse..

se på hvor lang tid som er lagt inn på å finpusse fmv sekvensene,de ekstra finessene som hacking,o.l så skjønner du samtidig at spillet nepper har blitt rushet ut på markedet for å kunne komme før premieren av the matrix - reloaded..

 

]ze0x[ : det er mest sannsynlig kødd,du har null peiling.

2mass: fjerner de cinematicsen så er spillet rippa, altså ikke en iso, er det så forbanna vanskelig for dere å godta at spillet er på 4cd`r ?

jorda er rund, velkommen etter.

 

bionicman: som sagt 4 cd`r, www.enterthematrixgame.com sier meg ingenting for det står ingenting konkret om antall cd`r, det gjør heller ikke div spillsider som selger spillet.

men igjen så har vi final versjonen på 4cd`r som er mer enn nok bevis.

det er mye du ikke skjønner, og jeg har en følelse av at det vil fortsette slik...

versjonen på nett er ikke en beta-versjon,den er heller ikke full av bugs.

hvor henter du egentlig informasjonen din fra ?

 

 

remy5: jeg hadde også stolt på en fyr som ikke klarer å stave deviance..

spesielt siden han mener at spillet egentlig er på 6 cd`r men at deviance har fått tallet ned på 4cd`r gjennom winrar...

 

dmpower: du tar nok feil du også

 

slash: for alt du vet så kan jeg ha lest .nfo filen til etm online uten å ha lastet ned warez...jeg er en av dem som ikke liker å bli stemplet :wink:

og btw, deviance har ikke rippet sin utgivelse, for da hadde det ikke vært en iso...

Lenke til kommentar

hehe nå detter jo alle ut her da for det vi snakker om her er egentlig ikke temaet! hehe jeg lurte jo egentlig bare på om spille vil gå bra på maskinene min! men nå har vi hoppa over til hvor mange CD'r der er istede :-? men men ikke så farlig! hehe men takk for svarene alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Konklusjon:

 

Alle vi som sier ETM er på 4 CD'er har rett, dere andre feil! 8)

 

- End of discussion - :woot:

Ja. Svarte fa3n da. Jeg har lest .nfo fila for lenge siden så jeg er klar over at det er 4 CD'er. Men de som lagde spillet sa at det ville komme på 6 CD'er. Var bare det jeg lurte på.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg kanskje vi skal roe ned hyllesten til forskjellige grupperinger og tone ned prat som kan gi en eim av ulovlige aktiviteter' date=' og heller diskutere spillet, ettersom det tydeligvis er flere av oss som har fått tak idet.

[b'](Som alle dere andre har jo jeg også forhåndsbestillt det, og eier jo da en lovlig kopi, ettersom jeg ikke kan heve kjøpet ;) )[/b]

-------------------------------------------------------------------------------------

? har ikke forhånd bestillt det.....heller ikke henta warez.....kjøper det til xbox :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...