Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

denne... var merkeleg :ermm: stiligt at den er verdens raskaste song, men det er jo det sama som går om igjen og om igjen. Kicket var ganske bra då :)

4/10

damn it...

høyrer ikkje så mykje på in flames, men likar enkelte av songane deiras. Denne syns eg var litt vel roleg, men veldig bra :) 7/10

Se filmen hos Youtube

Endret av Alliha
Skrevet

Minner meg om kjæresten min, hun er glad i den. :love: Koselig intro, og egentlig en ganske så fengende låt. Er ikke noe fan av RHCP, men en del av låtene deres funker fint, slik som denne. :)

7/10

Skrevet (endret)

Liker egntlig ikke sånn musikk, men "Girl and the robot" er fet da! :) 6,5/10 :!:

@Yadii: Ikke vodt ment men, kjedelig! 4/10

Coolest guy song ever:

Endret av DevilFish
Skrevet

Linkin Park har jo et haaaav av flotte sanger, men denne funker ikke for meg i det hele tatt. Du kunne nesten tatt hva som helst annet av dem, og jeg ville elsket det. :D

4/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Shadow of the Day er vakker og chill. En av de rolige sangene til Linkin Park jeg liker veldig godt(liker best de "harde" sangene deres fra Hybrid Theory og Meteora). 8.5/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...