Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sangen er et slags kapittel tekstmessig. Er et konseptalbum så ikke døm sangen ut i fra teksten der.

AC/DC: Egentlig ganske kjedelig og platt spør du meg. De har selvfølgelig en del sanger som gjør seg, men sånn over-all synes jeg det er ganske kjedelig egentlig. 3/10

Endret av Krokanrull
Skrevet

Veldig fin, likte tektsen og deilig å høre på. 8/10

De som sett "Into the Wild" (Anbefales veldig sterkt!!) synes nok denna er bedre enn de som ikke har sett den.

Hvordan får jeg lagt ut videoen på siden?

Skrevet (endret)

til xBoffen:

fin sang med bra teks, veldig dyp :) 7/10

CThomassen:

Ikke like bra som boffen's men jeg likte den, 6/10

Edit: CT kom meg i forkjøpet

Endret av kptknert
Skrevet

Her synes jeg vokalen drukner veldig i instrumentene. For min del kunne dette like gjerne vært en instrumentallåt, i og med at jeg oppfatter vokalen mer som et forstyrrende element. Ikke at han synger dårlig.

Sangen i seg selv er veldig dramatisk og aggressiv, og jeg klarer ikke relatere noe særlig til den. Jeg liker energien, da.

4/10

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Metallica: Veit ikke helt hvor sukksessfylt dette coveret av Brother's in arms av var. Syns ikke vokalen til Hetfield passa i det hele tatt.. For voldsomme trommer itillegg. Gitarspillet var fint, men originalen er mye finere. Er nok av de som mener Metallica tapte seg etter Black Album. 4/10

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Litt for treg sang synes jeg. Ble helt ok rundt 5-6minutter ut i sangen, men så gikk det ned igjen. Er ikke stor fan av sånne rolige sanger, men er vel igrunn ikke noe jeg brekker meg til (RYBAK)

Den var litt kjedelig, men pluss for litt fresh gitar i midten av sangen

Gir den 5,5/10

Se filmen hos Youtube

Grill meg :D

Skrevet (endret)

En av de mest undervurderte blues-rockerne som finnes. Liker detta. 8/10

Se filmen hos Youtube

Tidenes råeste bestemor. Ryktene skal ha det til at sangen er en kommentar til hennes tidligere forhold med Mick Jagger.

Endret av tjalla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...