Gå til innhold

Forvent store rabatter på Windows 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet W7RC-32Bit nå i lengre tid, jeg må si jeg faktisk er litt overbevist om at dette er det OS`et du faktisk bør oppgradere til. (Home Premium holder for de fleste) (Truecrypt ect er gratis vs Bit locker)

 

Bruker noe over gjennomsnittlig HW (har 7,0 i Vista experience Index)

det er en fryd og å bruke bare du får slitt ut gammle vaner. .

 

Enda ikke støttet på noen programmer som har feilet, og for første gang slapp jeg og installere 3`parts driver til lyd og nettverkskort for Asus Maximus HK mitt.

 

Xp er god, men ikke godt nokk til fremtiden. Selvfølgelig vil mange skylde på at det er økonomiske vannskelige tider, men tenk om dere benytter dere av tilbudet nå og kan nyte godt av dette i fremtiden.

 

Er ikke værre en og kjøpe en halvparten av de Volumlisensene bedriften faktisk trenger også kjøre ut et par piloter på noen maskiner.

Lenke til kommentar
Er en lei bug som gjør at jeg ikke kan bruke Vista/7. Lyden begynner å hakke og skrape (akkurat som buffer underruns) bare CPUen eller prosessoren får bittelitt load på seg, eller når flere lydkilder spiller samtidig. Gjelder begge lydkortene mine :s Noen andre med det samme problemet?

Har vært borti at volumkontrollen i w7 x64 bruker 5-10 sekunder på å reagere, så det er helt klart noe som ikke er bra i lyd stacken. Klart det kan hende at driverne er den egentlige feilkilden.

Endret av Anders Jensen
Lenke til kommentar
Er det noen andre som også umiddelbart tenkte på den vektorielle differensialoperatoren etter de så V-en i "Seven"? :wee:

Ja, den ligner på nabla. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor MS velger å utforme 7-tallet sånn at man får assosiasjoner til nabla. Windows 7 er jo ikke akkurat noe som er ment for vitenskapsfolk og matematikere men for folk flest.

De krysser 7 med v fra "seven". Da kommer du veldig nære en trekant. Forøvrig tror jeg det er veldig få som drar overnevnte assosiasjon. Det har f.eks passert under min radar helt glatt selv med stor overeksponering mot curl. Heldigvis lenge siden det... fikk litt frysninger nå.

 

Så vidt jeg veter ikke dette Microsoft's egen logo. Er temmelig sikker på at dette er fan-art laget like etter at Windows 7 ble annonsert.

 

Har forøvrig ikke hørt Microsoft kalle Windows 7 for Seven eller Se7en.

 

Litt skivebom der !

Lenke til kommentar

Nå har flere utenlandske nettbutikker kraftige tilbud på W7 preorder. Blandt Home Premium til rundt £45. Kommer tilsvarende her til lands?

 

Hmm, nå ser jeg at W7 Home Premium koster £79 på play.com. Ganske kraftig økning på få timer, siden det kostet £49 i går...

Lenke til kommentar
Har vært borti at volumkontrollen i w7 x64 bruker 5-10 sekunder på å reagere, så det er helt klart noe som ikke er bra i lyd stacken. Klart det kan hende at driverne er den egentlige feilkilden.

Kjører W7 x64 RC1 på media-PCen (hvor lyd selvsagt er veldig viktig) og har ikke merket noe problemer med lyden. Kjører ikke noe spesielle tredjeparts lyd-drivere eller -programmer, kan jo hende noe av problemene ligger der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...