Gå til innhold

Kampen om å få prøve en telefon før kjøp


ponke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som jobber på Elkjøp har en skummel tendens til å kjene deg igjen, slik at du ikke kan gjøre det flere ganger, de mistenker deg for å utnytte systemet, dessuten er det råttent gjort!

 

Jamen de kan jo ikke kreve at du er fornøyd med en tlf hvis de ikke lar deg prøve syns ikke det er råttent.

levere den tilbake si bare for eksempel nei syns den for treg til å skrive sms(se 610) eller at skjermen var for dårlig under sola.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis alle skulle ha "kjøpt" en telefon(eller en annen duppeditt) lånt den i 20 dager å levert den igjen, ville ikke elkjøp kunne ha 30 dagersretur rett veldig lenge, så hvis du en gang vikrelig hadde bruk for det fordi du var skikkelig missfornøyd ville du ikke hatt den muligheten!

Lenke til kommentar

Død tråd, men jeg svarer på DETTE spørsmålet allikevel, om enn sent... :p

 

... Forresten. Bor ikke du i Trondheim? Da har du jo minst 15 forretninger å velge mellom.

 

Nei, bor ikke I Trondheim. Men er greiere å skrive at jeg bor i Trondheim for da skjønner folk omtrent hvor jeg bor her i landet uten at jeg må forklare noe mer om det... :p

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Død tråd, men jeg svarer på DETTE spørsmålet allikevel, om enn sent... :p

 

... Forresten. Bor ikke du i Trondheim? Da har du jo minst 15 forretninger å velge mellom.

 

Nei, bor ikke I Trondheim. Men er greiere å skrive at jeg bor i Trondheim for da skjønner folk omtrent hvor jeg bor her i landet uten at jeg må forklare noe mer om det... :p

 

Mvh kjello2

 

Skjønner, ikke alltid like greit å være fra nordtrøndelag. Er liksom litt flaut :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...