Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! Hva synes dere om hårete menn?


Pubé

Anbefalte innlegg

Gjest Penance

Generelt tenner jeg på hårfrie mannekropper. Om jeg legger merke til menn, f.eks på stranda, har de utelukkende hårfri overkropp - hår på legger/lår er vel temmelig vanlig, og jeg vier ikke så mye oppmerksomhet til akkurat de kroppsdelene likevel. Men jeg har endt opp med en mann med hår på brystet, for å si det på den måten. Han har ganske mye hår på kroppen, men ikke så altfor meget på brystkasse/rygg. Synet av hans kropp er selvagt utrolig tennende, så jeg kan vel si at begge deler er greit. :)

 

Når det gjelder behåring nedentil liker jeg at det stusses og ev. barberes litt her og der. Både for lukt/smak og det estetiske. Om jeg skal gi en BJ - spesielt om jeg skal gjøre en god en - må han være godt stusset/barbert. Ikke sjans i havet å få DT eller særbehandling av ballene om de er hårete - det sier jeg bare! :p Jeg har tatt hårete baller i munnen én gang tidligere i god tro om at det sikkert ikke er så ille, men der tok jeg skammelig feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hår er fint, men det kan bli for mye av det gode. Hårete skuldre og rygg er ikke veldig deilig. Ellers er det meste greit, litt avhengig av mengden. :p

Agreed.

 

Hårete rygg synes jeg ikke er noe pent.

 

Men syns alle menn burde ha hår på armer og ben i hvert fall :)

 

Enig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Mener dere at hår under armene, brystkassen, skuldrene,

ryggen og rundt penis er turnoff ?

Eller invide forskjellige punkter ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Har hårvekst overalt bortsett fra på ryggen, har virkelig ikke tenkt å barbere noe av det(bortsett fra ansiktet da), det jeg har av hår forblir. Har ikke fått noen klager hittil, ikke det at jeg blir å ta det til meg heller.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Mener dere at hår under armene, brystkassen, skuldrene,

ryggen og rundt penis er turnoff ?

Eller invide forskjellige punkter ?

 

Gidd å barbere armhulene og leggene :p Det blir litt for "homsete" etter min mening.

 

Har ikke gjort det, bare lurte på om det var turnon for jenter at vi barberer oss under armene.

Lenke til kommentar
Mener dere at hår under armene, brystkassen, skuldrene,

ryggen og rundt penis er turnoff ?

Eller invide forskjellige punkter ?

 

Gidd å barbere armhulene og leggene :p Det blir litt for "homsete" etter min mening.

 

Selv hvis du er probokser eller bodybuilder?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest gjestjente

Jeg liker at mannen har litt hår. Ikke alt for mye, men det må være litt hår der, for det ser rett og slett bare mer macho ut og mannlig ut. Helt glatt syns jeg nesten er på kanten til unaturlig.

 

Det spørs jo selvfølgelig litt hvordan han ser ut også.

 

Har en gorilla til type selv, og det bryr meg ikke et sekund!

Lenke til kommentar

Enig.

 

Ei venninne hadde en type som barberte armhulene. Alle i venninnegjengen reagerte på det. Menn skal jo helst ha litt hår, mener jeg. Altså, hvis de fra naturens side har lite, tenker jeg ikke over det. Men så fort de begynner å ta hår på brystkassa og under armhulene, blir jeg skeptisk.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at det varier fra person til person, tror enkelte menn "kler" mye hår bedre en andre (akkurat som at noen kan kle å være skallet). Det finnes ikke noe fasitsvar.

 

Det ekke noe gøy å bli spurt av jenter om jeg barberer armene heller da!!

 

Ser du er 16 år. Fikk høre det samme da jeg gikk på vgs. Men fra jeg var 19 til jeg ble 20 skjedde det mye rart, nå har jeg hår overalt, med unntak av ansiktet. Under halsen ser jeg ut som en ape, over halsen har jeg skjeggvekst som en 12 år gammel jente.

Lenke til kommentar
Min erfaring er at det varier fra person til person, tror enkelte menn "kler" mye hår bedre en andre (akkurat som at noen kan kle å være skallet). Det finnes ikke noe fasitsvar.

 

Det ekke noe gøy å bli spurt av jenter om jeg barberer armene heller da!!

 

Ser du er 16 år. Fikk høre det samme da jeg gikk på vgs. Men fra jeg var 19 til jeg ble 20 skjedde det mye rart, nå har jeg hår overalt, med unntak av ansiktet. Under halsen ser jeg ut som en ape, over halsen har jeg skjeggvekst som en 12 år gammel jente.

 

 

Haha :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...