Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! Hva synes dere om hårete menn?


Pubé

Anbefalte innlegg

jeg tror de fleste liker masse, masse, masse hår spesielt i rompa og med pungen det er digg. Vis du får litt hår i munnen etter å ha slikket der "MHHHH" det er deilig det. Du kan også barbere alt håret av (under sexen så klart, men spar litt da ;) ;) ;)) så din partner kan tygge på det å svelge det. Vis du har en erfaren partner kan kanskje hun/han klare å lage en fin liten hårball det er turn on assså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tror de fleste liker masse, masse, masse hår spesielt i rompa og med pungen det er digg. Vis du får litt hår i munnen etter å ha slikket der "MHHHH" det er deilig det. Du kan også barbere alt håret av (under sexen så klart, men spar litt da ;) ;) ;)) så din partner kan tygge på det å svelge det. Vis du har en erfaren partner kan kanskje hun/han klare å lage en fin liten hårball det er turn on assså.

 

Jada, å tygge på kjønnshår er digg :yucky:

Lenke til kommentar
Gjest gingero :)

Hei!

 

Jeg lider av sykdommer "ginger".

Hardt liv! :p

Neida, har nesten ikke hindret meg en dritt, har mange gode venner, fester og lever livet!

 

Men jeg sier "nesten" fordi det er ett shabbey problem:

 

Som de fleste vet så har jo folk samme hårfarge på hue, som resten av kroppen. :blush:

 

Så enkelt og greit, så lurer jeg på om dere jenter synts det er ekkel å se oransje hår på f.eks. leggen når vi går i shorts om sommeren? Er det skikkelig turn-off?

 

folk har jo respekt for meg, så de kommenterer ikke på det. Men jeg ville gjerne vite hva de TENKER om det, og muligens snakker om det bak ryggen min ? :hmm:

 

Takker for svar! :)

 

Ps. Hvis dere lurer, så JA, ryktene er sanne! Vi er djevelens barn som suger sjeler fra folk :p

Lenke til kommentar

min mening:

 

jeg hater det, kan ikke fordra det.. jeg synest det er driiiit ekkelt..

 

håret på armene er greit.. men mage, rygg osv.. nei Ø

 

 

 

var sammen med en for noen mnd siden som hadde like tykt hår på ryggen som på hode, og det varste var at det gikk sammen til en bred stripe ved nakken som gikk opp og møtte håret. å det var seriøst like tykkt. det var så GRUSOMT

 

 

med det er min mening da.. forhåpentligvis litt sykere enn andre jenters.. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...