Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! Hva synes dere om hårete menn?


Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok det er forskjellig fra jente til jente der og ;)

Men jeg (er gutt selv) tror nok ikke det er SÅÅ mange jenter som liker en gutt som er helt skinna over heler kroppen.

Litt hår liker nok alle :)

 

Spørs vel det også. Jenter liker forskjellig.

 

Men jeg er gutt, og jeg synes vi menn burde ha litt hår. :p

Lenke til kommentar
Gjest HelicopterHenry

Det kommer vel helt ann på hvor på kroppen. Jeg tror de fleste jenter forventer at han skal ha hår på brystet, under armene og nedentil, samt på armer, ben og i ansiktet. Når det er sagt, så er det ingen unnskyldning til å la håret vokse og aldri stelle det.

Lenke til kommentar
Jeg kommer fra en non-hår fammile.

 

Jeg har alltid hatt tykt hår på hue men har aldri mye kroppshår.

 

Jeneter har tom spurt om jeg har barbert armene :( Joa har litt hår men det ekke så mye :p

Syns ikke du har noen grunn til å klage. Er kjipt å se ut som en ape. Jeg stammer fra en hårete familie. Det er ikke noe gøy.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354
Ikke bare underlivet, men hele kroppen.

 

Armer, bryst, mage/veiviser, legger, lår, armhulene.

 

Synes du det er sexy eller litt ekkelt?

Turn on/Turn off?

 

Varier fra dame til dame det der.

 

Min mening:

Litt hår på beina og under armene er greit. Men på armene er det bare OK om det er lyse hår. Lange svarte hår er ikkje fint. Alle andre steder er bare ekkelt og bør fjernes. Syns det er litt nasty. Blir litt uggen når eg ser super hårete mannfolk med lite klær.. Slike med hår på armene som bare fortsetter opp på skuldrene og nedover ryggen :sick:

Lenke til kommentar

totalt turnoff for meg!

 

en liten veiviser er ok, og ikke overdrevet under armene er best.

vil jo kunne se huden hans!

MEN det må være naturlig! å shave leggene er bare rart for en gutt i mine øyne :p

 

og helst ikke lengre en 2 dagers skjegg. Bart, smultring eller helskjegg er ikke på tale!

Endret av ´she´
Lenke til kommentar

I forhold til blåsejobber er det vel ikke så farlig om gutta er shavet eller ikke (så lenge de ikke har helt ekstremt mye hår, eller veldig liten penis) - fordi jentene bare skal suge på hodet og skaftet.

 

For gutter derimot er det litt viktigere, ettersom de må helt inntil med munnen. Og da er det udigg og få kjønnshår i trynet ;)

 

For øvrig foretrekker alle gutter jeg kjenner at jentene er shavet nedentil. Og mange jenter jeg har snakket med har fortalt fordelene med Brazilian wax. Men, dette er jentenes tråd, så jeg gir ordet tilbake til dem :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...