Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Jeg la også inn oppdateringen i går kveld, jeg hadde problemer med batteri tida, men ikke nå mer, har brukt den et døgn og det er 58% igjen:)

 

Men så er jo du Optimus Prime også da.

 

Hva mente du med det? :hmm:

 

"Chuck Norris once had sex with a prostitute in the back of a semi-truck. A drop of his semen droppet on the floor, and became infused with the truck. The truck is now known as Optimus Prime!"

 

- Mente altså bare at det skulle bare mangle at du fikk bedre batteri, OP ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med gps-programmer til X10? Er CoPilot et godt alternativ?

Med Nav Launcher så får du brukt google maps som navigasjon :)

 

Hei

 

Noen som vet om det er fotoboks-varsling på Google maps? Fikk installert den, men siden jeg sitter innendørs, sliter den med å finne signal. Får dermed ikke testet programmet skikkelig.

 

Om den ikke har det, er det noen som vet om CoPilot har det? Noe nytt om når TomTom kommer med en Android-løsning?

 

Kjørte forøvrig oppdateringen av telefonen, og det gikk fint. Merker egentlig ikke noen endringer, med unntak av at batterinivået tapte seg fra 100 % til 60 % ila de få minuttene oppdateringen tok :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hei

 

Noen som vet om det er fotoboks-varsling på Google maps? Fikk installert den, men siden jeg sitter innendørs, sliter den med å finne signal. Får dermed ikke testet programmet skikkelig.

 

Om den ikke har det, er det noen som vet om CoPilot har det? Noe nytt om når TomTom kommer med en Android-løsning?

 

Kjørte forøvrig oppdateringen av telefonen, og det gikk fint. Merker egentlig ikke noen endringer, med unntak av at batterinivået tapte seg fra 100 % til 60 % ila de få minuttene oppdateringen tok :dontgetit:

 

Ikke i google maps nei, men sjekk ut CoPilot :)

 

http://www.alk.com/copilot/android/

 

Klarte ikke å se konkret om den tar fotobokser, men kan indikere fartsgrense :)

Lenke til kommentar

Jeg la også inn oppdateringen i går kveld, jeg hadde problemer med batteri tida, men ikke nå mer, har brukt den et døgn og det er 58% igjen:)

 

Men så er jo du Optimus Prime også da.

 

Hva mente du med det? :hmm:

 

"Chuck Norris once had sex with a prostitute in the back of a semi-truck. A drop of his semen droppet on the floor, and became infused with the truck. The truck is now known as Optimus Prime!"

 

- Mente altså bare at det skulle bare mangle at du fikk bedre batteri, OP ;)

 

Ok, Skjønner:) :thumbup:

Lenke til kommentar

Merker at timescape har blitt raskere :)

 

Syns du at Timescape egentlig er nyttig? Jeg klarer ikke som selger av telefonen og eier å se verdien av det, for min del fins det mange mye enklere og kjappere måter å få oversikt over hva du har gjort, hva du har ulest og skulle få gjort (glad i oppgavelinja på toppen a gitt) ;-)

 

Nja, bruker den ikke så mye egentlig, annet enn at jeg får opp oppdateringer fra facebook der. Men uansett kjekt at den var blitt litt raskere.

Lenke til kommentar

Ok, jeg må bare spørre. Siden X10 får samme opptaks oppløsning som Vivaz (HD i 720p), vil det si at kvaliteten blir like bra, og vil det si at X10 får autofokus under opptak, akkurat som Vivaz har?.

 

For hvis dette er tilfellet, så kjøper jeg heller X10 med Android enn å måtte kjøpe Vivaz med Symbian.

Trenger svar på dette nå ganske fort, fordi jeg planlegger å kjøpe en X10 i dag, muligens om noen timer.

Lenke til kommentar

Desire eller X10, Desire eller X10, Desi.... Ja, dere skjønner tegninga.

 

Kanskje gitt på forhånd hva man får til svar når man spør i en tråd om X10, men hvilken skal jeg velge?

 

Er multitouch viktig for deg? Betyr android 2.1 mer en 1.6 for deg? Trenger du HTC sense eller AMOLED skjerm? Gå og prøv telefonen i butikk, evt sammenlign de... Poengløst å spørre da telefonene har sine forskjeller, selv har jeg X10 og er fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Andre som har problem med at man trykker vekk samtaler med kinnet? Opplever stadig at jeg legger på midt i samtaler eller mens det ringer fordi den kommer borti kinnet.

 

Andre løsninger enn å holde telefonen i luften?

 

Last ned Proximity Sensor? (Market)

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Andre som har problem med at man trykker vekk samtaler med kinnet? Opplever stadig at jeg legger på midt i samtaler eller mens det ringer fordi den kommer borti kinnet.

 

Andre løsninger enn å holde telefonen i luften?

Slår ikke skjermen seg av når du holder den opp mot øret? Hvis ikke er det mulig det er HTC Sense som gjør dette på Desire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...