Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

billig stereo til en jente uten peiling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er billig, akkurat som hun er ute etter :)

 

jeg var mest ute etter å bare teste hvordan de spilte, og jeg kjøpte 2stk som var demobrukt, så fikk de for halv pris.

Og ble veldig overasket over trykket, spilte utrolig bra til 400kr, samt trengte ingen forsterker i det heletatt nesten. :)

Lydkvaliteten er kansje så som så, har ikke noe supermusikalskt øre :p

 

Du skulle gjerne ha fått en prøvelytt. kjører bare 1 av dem nå da, med en shabby kasse. lite plass i nybilen :p

Lenke til kommentar

Subwoofer med eit sånt budsjett meiner eg er heilt bortkasta. TS ser ut til å ha åpna for mogelegheiten for å skifte elementer framme. I så fall ville eg brukt penger på ein ny spelar og eit par nye høgtalarar framme. Med små, lettdrevne og billige elementer kan spelaren dra dei heilt greit. Like bra som med forsterkar blir det aldri, men det er eit budsjett å halde her. Eg ville heller gjort det enn å kjøpt full pakke med dårlegare utstyr.

Lenke til kommentar
Pioneer har litt svakere jording på rca utgangene sine, men dette har ingenting å si på kvaliteten, det er dårlig montering/jording av ekstern forsterker som gjør at disse ryker, så la vær å bruke tyggegummi og teip når man monterer er fint ;)

 

 

ja var det jeg mente. greide å gjøre det selv etter jeg tok ut cd spillern etter par ganger for mye..

 

feil formulering av meg. ja vet det er bruker feil men vis man ikke er klar over det og ikke satt inn cd spiller før så skal det jo ikke mye til...

Lenke til kommentar

Jeg hadde jordet alt av komponenter bra, men desverre så hadde jeg kun brukt iso pluggene som strøm til min pioneerspiller, i tillegg til at jeg ikke jordet selve chassiset til spilleren. En dag under kjøring så kom det et høyt smell og utgangene var brent. Har hatt både sony, alpine og clarion spillere etter det og pioneer sin spiller er eneste jeg har hatt det trøbbelet med. (var en premier 9600)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...