Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase VW Passat 2006 STV ABT VS4


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne kaste ut noen bilder på forumet her. Hyggelig med litt feedback på planen min videre med bilen.

Kjøpte bilen i februar og er meget fornøyd sålangt! :D

 

Beskrivelse

Det er en VW Passat med full ABT tuning. Bilen har vært demovogn hos ABT-Sportline i Tyskland og har gjennomgått full tuning hos dem. Motoren er oppgradert til 170 hk, så den går meget godt.

 

- ABT Frontspoiler

- ABT Hekkspoiler

- ABT Sportunderstell

- ABT Sportseksos

- ABT Motortuning 140->170

- ABT 19" alu.felger/sommer

- ABT 18" alu.felger/vinter

- ABT Matter/gearknop

 

Planen videre:

 

Jeg monterte forrige uke øyelokk på bilen og syntes det ble veldig bra.

Men jeg ønsker også å gjøre følgende etterhvert:

 

-Sote rutene, vurderer også å få gjort frontruta noe mørkere (ja, det er vell ikke helt lov, men om det blir aktuelt så er det bare litte grann :blush: ) Skal iallfall ta å sote/tone alle de andre rutene.

 

-Skifte til chrome speil

 

-Skifte til chrome emblemfri grill, skal også da få festet ABT merke som jeg har liggende til å ha i grillen.

 

-Jeg har ekstremt lyst å ha 2 potter til på bilen. ABT leverer ikke 2x2 potter til passat. Jeg vet de har til Audi.

Hadde vært tøft å få 2 ekstra potter. Jeg får se hvor mye jobb og ikke minst kostnader det vil utgjøre.

 

Tror dere at disse endringene blir overkill? Har ikke lyst at det skal bli for harry heller.. Blir sikkert uaktuelt med 2 potter til.. :(

 

post-19689-1246925787_thumb.jpg

post-19689-1246925808_thumb.jpg

post-19689-1246925826_thumb.jpg

post-19689-1246925849_thumb.jpg

post-19689-1246925864_thumb.jpg

post-19689-1246925887_thumb.jpg

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tøff tralle! :) Så en svart sånn en når jeg var i Tyskland i våres.

 

Syns du skal beholde eksosen sånn som den er nå jeg da. Blir litt mye med 4 potter i mine øyne :)

 

Vet du forresten hvor mye lavere denne er i forhold til en vanlig passelat?

Lenke til kommentar

Fin bil. Jeg ville dog heller vurdert å pelle av alle merkene i stedet for å sette på enda flere. Du får en cleanere look om du dropper alle emblemene, og du skriker heller ikke ut til tollvesenet at du har chippet bilen.

 

Som andre sier, ikke sett på fire endestusser, det blir bare harry. Jeg ville også droppet kromma speilhus, det er så 2005. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

LA7T,United Grey Metallic, heter fargen, kort sagt grå. Har ikke bilde i dagslys på den PC'en jeg sitter på. Men kan laste opp et senere.

Bilen kjører rundt i Haugesund. Kjøpte bilen usett fra Narvik, JA var litt nervøs av å kjøpe en usett bil. Men ville ha den. (Hører med til historien at jeg var uten "lappen" en stund tidligere. Så da var det ikke noe poeng å fly opp å kjøre bilen.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det ser så utrolig bra ut med de små lysene på sidene! Går det kun ann hvis man har normale Xenonlys og ikke adaptive?

 

 

 

 

 

Interiørbilder kunne også vært litt morro :love:

De små lysene på sidene er parklysene og det ser ikke ut som om de ligger på siden med de adaptive lysene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...