Gå til innhold

BK: Bil på vei.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Detter bile er mest for å prøve om jeg får til det med skarphet i bildet,så det er egentlig det jeg lurer på. Klarte jeg det?

Lurer også på om motivet er noe?

Har brukt f/11 her

post-166230-1246822051_thumb.jpg

Endret av RasmusKRiis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøff bil, men jeg tror det ville vært bedre hvis bilen hadde vært i fokus, og bakgrunnen uklar i stedet (følg bilen med kameraet mens du tar bildet). Også kunne bilen dekket en større del av bildet.

Skrevet (endret)
Tøff bil, men jeg tror det ville vært bedre hvis bilen hadde vært i fokus, og bakgrunnen uklar i stedet (følg bilen med kameraet mens du tar bildet). Også kunne bilen dekket en større del av bildet.

Du mener panorering?

Ja tror egentlig det hadde vært bedre her, men som sagt var ikke det målet ved bildet.

Endret av RasmusKRiis
Skrevet

-Det er noe CA i treet

-Merkelig toner/skygger oppe til høyre i bildet, noen form for gjenskinn. Bildet tatt gjennom et vindu?

-Hvitbalansn er ikke 100%. Ref. veimerking, skilt og diverse blomster

-Bildet heller litt mot høyre og du har støvkorn i/på utstyret ditt

Tja, det var vel nok teknisk kritikk :)

Skrevet

Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM.

Skrevet (endret)

Det blir feil å si at dette er feil :)

Muligens har vi med en råkjører å gjøre her, og i så tilfelle har fotografen komponert bildet veldig bra. Jeg likte det litt unormale ved det. (Hvis det normale er å fryse biler i fart ...)

Endret av Andreasfe
Skrevet

Dette blir mer vei med bil på enn bil på vei. Ideen er der absolutt, men den fungerer ikke med dette utsnittet og komposisjonen gir ikke noe til bildet som er verdt å hente ut av det igjen.

Skrevet

Får jo litt følelse av fart her, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg foretrekker at bilen skal være skarp eller bakgrunnen skal være det.. Men likte det uansett :)

Ps: Er det en Shelby Mustang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...