Gå til innhold

Iphone 3GS vs. HTC Hero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med de kravene har det ikke så mye å si hvilken av de du velger. Jeg har akkurat solgt min iphone til fordel for HTC Hero, og kjenner flere som har byttet ut sin iphone fordi de foretrekker mobiler med android.

Men du bør jo prøve en android-telefon først for å finne ut om det er noe for deg.

Skrevet (endret)

Dette er faktisk en lett avgjørelse å ta, spør deg selv: hva liker jeg best? Android eller iPhone OS? Er egentlig ikke værre enn det.

3GS har en noe større skjerm og sannsynligvis fungerer nok iPod delen bedre enn musikkspilleren i Hero. Jeg synes selv Android er kjappt og meget responsivt, ja til tider kjappere enn iPhone OS faktisk.

Jeg kommer til å kjøpe Hero selv da jeg rett og slett er lei av iPhone som jeg liker meget godt og andre touch UI som absolutt ikke infrir (les: Nokia). Jeg synes Sense UI ser både lekkert og spennende ut. Uansett hva du velger blir du nok fornøyd, men prøv Android først og gjerne en iPhone sammtidig så finner du ut hva DU liker best. 3GS skal jo være sykt kjapp da, men tror ikke du vil merke så mye til det da Hero også anngivelig er kjapp.

Endret av mobifil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...