Gå til innhold

CPU nitro og tørris rør.. interessesjekk...


Anbefalte innlegg

Hei og hå alle sammen..

 

Som mange av dere sikkert vet, så har jeg allerede produsert ett Nitro/tørris rør som etter min mening er bedre enn Kingpin sitt rør.. Dette er også Haakon (dp) enig i. Røret holder temp ekstremt godt, og senker temp raskere enn Kingpin sitt.. altså, bedre temp hold, med raskere senkning.

Jeg benytter nå sjansen til å sjekke interessen for disse rørene, som er i massiv kobber med et ekstremt godt design.

Rørene vil leveres med fester og isolasjon.

 

Jeg kan få laget opp noen, men da er jeg helt nødt til å ha bestillinger på disse, da bare kobberen er veldig dyr.

Estimert pris pr rør er ca 2 000 kroner.

 

Post i denne tråden for din interesse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, kjøpte meg eit eldre rør av det dvergiske kaffebord for litt tid tilbake, vet ikkje om noken kjenner til kva for eit det var..

 

Er det mulig å få sjå noken bilder av eit slikt rør Stoolman?

Og hadde det vert mulig får deg å produsere gpu/med mem) rør, blir jo veldig mykje det samme som eit cpu rør ;)

 

Så ja, er nok interesert ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Bokmerke....noen som vet om det er god tilgang på tørris/LN2 i trondheim?

 

Hadde generelt god tilgang på nitrogen i Trondheim i gode gamle dager når man gikk på NTH og hadde de rette kontaktene. Hadde mye morro med gratis nitro gitt.

 

Er vel kanskje litt mer komplisert å få tak i ellers, men gjetter på at det absolutt bør være tilgjengelig i Trondheim.

Endret av Foleson
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå er rørene snart ferdige. De vil være ferdig produsert på førstkommende mandag, og jeg jobber nå med festemateriellet. Bilde av rørene vil følge... Det er to revisjoner, hvorav 2 av det ene og 1 av det andre er tilgjengelige.

 

Ellers så er rørene kraftig forbedret fra forrige revisjon. Basen har mer masse, og rørene vil klokke inn på ca 4 kg.

Den ene typen vil være 16 ca lange og det andre vil være 18 cm langt. Diameter er på 75 mm, og rørene har Cool-cap design for mest effektiv temperaturoverføring. Dette betyr at rørene vil synke relativt raskt i temperatur, og stige tilsvarende sakte. Rørene er dreid ut i fra ett emne, og bare selve jobben med dette er relativt langtekkelig og krevende.

Rørene har en optimal finish ved levering, og leveres med fester til socket LGA 775/1156/1366, samt socket AM2+,AM3 og socket 939. Rørene leveres også med fullt isolasjonssett.

 

Legger ut bilder så snart rørene mottas.

Det er kun 3 rør tilgjengelig.

 

Det er bare å sende meg pm hvis noen skulle være interessert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...