Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[LØST] Lurt å be om nummer med en gang?


Anbefalte innlegg

God morgen, morgenfugler.

 

Først den gode nyheten: nettopp møtt en jente og vi har snakket på MSN et par ganger. Virker som en koslig jente.

 

Den dårlige nyheten: timingen. Selvsagt skal jeg på ferie førstkommende lørdag og det verste som kan skje i et nytt bekjentskap, er at kontakten blir brutt over lengre tid. Jeg skal være borte i 3 uker.

 

Åpenbart vil jeg da holde kontakten med henne og det er ikke tilgang til Internett ofte der jeg skal. Så jeg trenger litt råd og meninger. Hadde også vært fint med synspunkter fra jentenes side. Hva hadde dere (jenter) gjort i en slik situasjon?

 

Normalt hadde ikke dette passet for min del, men nå er ikke situasjonen normal heller. Jeg tenker å forklare henne situasjonen, at det er synd å miste kontakten rett etter vi har møttes og hadde vært koslig å snakke med henne iblant.

 

Er dere enige i dette? Noe jeg bør legge til?

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør etter mobilnr. hennes davel og send henne en SMS eller to mens du e borte, men vær fornuftig å ikke send meldinger like ofte som dere snakker på MSN, det er bare irriterende. :) Det er ikke dumt å spørre om nr. så fort. Når du spør etter nr. viser det bare at du er interessert i henne og gjerne vil ha kontakt med henne. Go for it.

 

Er btw. jente.

Lenke til kommentar

Wow..ventet ikke svar så fort :p

Spør etter mobilnr. hennes davel og send henne en SMS eller to mens du e borte, men vær fornuftig å ikke send meldinger like ofte som dere snakker på MSN, det er bare irriterende. Det er ikke dumt å spørre om nr. så fort. Når du spør etter nr. viser det bare at du er interessert i henne og gjerne vil ha kontakt med henne. Go for it.

 

Er btw. jente.

 

Møtte henne i går da og snakket kun et par ganger som skrevet, så det skal nok gå greit. Har lært viktigheten å gi nok rom fra tidligere erfaringer. Håper du har rett da :)

 

jeg mener du burde vente til hu spør om nummeret ditt, men du kan si situasjonen til henne. Bare ikke mas om nummeret, da virker du litt needy så

 

Gud vet hvor lenge det kan ta. Nei akkurat det. Vet jo åssen kvinnelogikken fungerer takket være den berømte tråden. Vil ikke at hun skal misforstå heller. Derfor prøver jeg å formulere situasjonen så best som mulig.

 

Edit:

 

@M98kF1: Jepp, jenter vil jo at gutta skal ta initiativ generelt.

 

@simster: Hehe, om hun sender melding på eget initiativ blir jeg sjeleglad.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Ikke no galt i å spørre om nummeret nei :) Har dere så god kontakt på MSN som det virker som, så vil nok hun også holde kontakten og vil gledelig gi deg nummeret sitt.

"Jeg skal på ferie i 3 uker nå, og kommer neppe til å være på MSN. Gi meg nummeret ditt så kan vi fortsatt holde kontakten. :)"

Kanskje ikke akkurat ordrett sånn, men du skjønner tegninga. Ingen grunn til å gjøre det værre enn det det er. :)

Lenke til kommentar

Vel, vi hadde en god tone og det virket som hun godtok meg som jeg er. Nei da, ingen grunn til å overanalysere. Bare å følge Rema 1000 prinsippet så har jeg nytt nummer i moben :)

 

Takk for alle svar. Bra at det er liv i folk om morgenen. :thumbup:

Endret av Myst
Lenke til kommentar
jeg mener du burde vente til hu spør om nummeret ditt, men du kan si situasjonen til henne. Bare ikke mas om nummeret, da virker du litt needy så

 

Det skjer ikke. Spør hun om nummeret, f. eks: Kan jeg få nummeret ditt i tilfelle jeg blir nødt til å ringe deg i en nødsituasjon? Det er ikke needy..

Lenke til kommentar

Om du allerede har truffet henne irl er det hvertfall ingen terskel å be om nr. Uansett er det bare å be om det som den naturligste ting i verden, foruten førstegangs fyllemøter på byen er det veldig få som er knugne på nr.

Jeg skrev litt PM med ei her inne(helt uskyldig selvsagt), og når jeg hadde dratt til egypt og fortsatt ville snakke litt med henne, skrev jeg bare det; "Stress å logge på diskusjon.no fra mobilen, hva er nr ditt?".

Don't sweat it, Rema 1000 som du sa :)

Lenke til kommentar
Spør etter mobilnr. hennes davel og send henne en SMS eller to mens du e borte, men vær fornuftig å ikke send meldinger like ofte som dere snakker på MSN, det er bare irriterende. :) Det er ikke dumt å spørre om nr. så fort. Når du spør etter nr. viser det bare at du er interessert i henne og gjerne vil ha kontakt med henne. Go for it.

 

Er btw. jente.

 

første personen her hadde så fornuftig svar at du ikke trene å lese mer:P

Lenke til kommentar

Hehe jeg vet, fra en jente sådan. :) Men alltid koslig å høre to sider av saken.

 

Tenkte å skrive litt mer utfyllende info om omstendighetene, men siden flertallet sier det er bare å kjøre på, dropper jeg det og erklærer tråden som [LØST].

 

Takk for alle svar. :)

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...