Gå til innhold

Solalan


Anbefalte innlegg

Solalan skal snart bli avholdt :woot::woot:

De som bor i nærheten av stavanger må bare komme og er hjærtlig velkommen.

Solalan er et lan som blir avhold for fjerde gang nå(mener eg)

på sola rødekors hus.

Men har sjøl vert der bare ein gang.

skal der neste gang

Det neste lanet blir avholdt 20-25 juni 2003

Mest sannsynlig kommer det for første gang internett på lanet men det er ikke heilt fastslått.

Du finner litt mer info om solalan her

ville bare lufte det litt på dette forumet slik at det kansje kommer enda mer folk på det neste lanet for det er plass til ganske mange

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det andre lanet i solalans historie var det faktisk 3 voksne av ca 30 lanere og det vil si 10% så ikke forvent at det skal bli et sånt voksen lan hvor man hviser chasemods og lærere hverandre ting i linux :wink:

De FLESTE er cs nerds som dere kaller cs fjortisser som blir helt forbanna hvis de blir drept i cs :evil:

Har funnet en veldig god løsning på sånne jævelunger :D

Cmd og bruk ping kommandoen og så pinger du dem noe jævelig :woot:

 

Skal også gjøre det på folk med nvidia fx kort som bråker noe sykt :woot:

Lenke til kommentar

nei vil ikke si det

 

punkt

1. jeg banner ikke høyt hver gang jeg blir drept.

2. Når jeg blir skutt ifoten med et uhell 1 gang dreper/skader jeg ikke vedkommene i flerne runder.

3. jeg kan mer om pc en de fleste på lanet. eks. Hvis jeg spør en fyr hva linux er svarer han "har ikke peiling" eller et operativsystem.

Hva er maskin spes. dine???? har ikke peiling kjøpte pc-en komplett så jeg vet ikke det!Hvor mye kostet pc-en din ??? vet ikke pappa kjøpte den

4. hvis jeg hadde tatt en undersøkelse blant cs fjortissene og spurt om hvordan man pinger folk hadde de ikke hvist bæret skal jeg si deg.

5. Hvor kjøper de fleste cs nerder sin pc??? svaret er dell. elkjøp og plasser hvor de selger pc-er hele. jeg har bygd pc-en min selv.

6. jeg har linux og så vit jeg vet har ingen i solalans historie hatt det.. uten om det.

7.jeg kan norsk. Cs fjortisser: omfg stfu, lam3r, AWPH0re.

 

Disse oplysningene har jeg fra solalan

 

Og der er det en del syke folk i cs.

Lenke til kommentar
nei vil ikke si det

 

jo vil si det.

 

1 - DoS etc anses som "lame"

2 - ping fra cmd kan trolig ikke gjøre noen som helst skade (tyder på uvitehnet :p)

Fortsetter på listen:

3 - "jeg kan mer om pc en de fleste på lanet"...skrøytefaktoren er ihvertfall stor.

4 - Du vet hva linux er...wow!

5 - cs-fjortiss: Går an å ha fjortisstakter selv om man ikke er cs-fjortiss

 

Nå skal jeg ikke henge deg ut her, men følte meg måtte kommentere det :D Angående cs-språket er jeg HELT enig. :evil: kan ikke fordra det!

 

Men uansett, poenget mitt var at dette nok ikke er en plass for meg, mer for lokale helter som "kan alt" :roll::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...