Gå til innhold

Noen til HiBu?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gått på HiBu avdeling Kongsberg i ett år nå. Søkte meg først inn på dataingeniør, men syntes maskin så litt morsommere ut. Første semester er likt for alle tre typene ingeniører på HiBu (Elektro, Data og Maskin). Så man kan forandre valget sitt helt fram til jul.

 

Å komme inn på Kongsberg er ingen problem. Alle kommer inn. Ikke noe å skryte av akkurat.

 

Vet ikke hvordan det er i Hønefoss. Sikkert fint der også :)

Lenke til kommentar

Har HiBu i Hønefoss på et valg langt nede, regner med å komme inn på UiO til høsten.

 

Det er ganske greit i Hønefoss, nå har vi fått et nytt og større kjøpesenter samt en ny kino, så man slipper å dra til Sandvika eller vente i en måned på nye filmer. Har hele fire treningssentre, hvor to av dem er Elixia, som jeg tror gir en viss studentrabatt til studenter.

 

Om du (trådstarter) flytter til Hønefoss så anbefaler jeg nesten å ha en sykkel. Køene midt i byen kan bli veldig store blant rush-tider om morgenen og på ettermiddagen, så noen ganger er det nesten raskere å gå og definitivt raskere å sykle :) Håper du kommer til å trives, lykke til ;)

Lenke til kommentar
Har HiBu i Hønefoss på et valg langt nede, regner med å komme inn på UiO til høsten.

 

Det er ganske greit i Hønefoss, nå har vi fått et nytt og større kjøpesenter samt en ny kino, så man slipper å dra til Sandvika eller vente i en måned på nye filmer. Har hele fire treningssentre, hvor to av dem er Elixia, som jeg tror gir en viss studentrabatt til studenter.

 

Om du (trådstarter) flytter til Hønefoss så anbefaler jeg nesten å ha en sykkel. Køene midt i byen kan bli veldig store blant rush-tider om morgenen og på ettermiddagen, så noen ganger er det nesten raskere å gå og definitivt raskere å sykle :) Håper du kommer til å trives, lykke til ;)

 

Takk for rådet dude. Har en mountain bike, så jeg får dra med den opp til Hønefoss, og heller la BMWen stå i garasjen ellerno da. Har troa på at jeg kommer til å trives, etter det jeg har lest så virker det som et supert sted.

Lenke til kommentar
De måtte tydeligvis ha alt på 1 vitnemål siden jeg tok de fagene jeg manglet nå i våres, noe som kan bli vanskelig å få til nå siden "min" VGS er i full gang med å flytte. Får høre med Inntakskontoret ellerno på mandag om de kan fikse det for meg :)

 

Fy faen, det var mye unødvendig du måtte unnagjøre for noe så lite ja. Ja du får høre med inntakskontoret, blir jo kanskje litt vansklig for det å mekke det vitnemålet som de vil ha det i og med at skolen din holder på å flytte. Husker jeg stakk til vidregående rett etter jeg hadde fått papirene for privatist eksamen og gjorde akkurat det samme som du må gjøre nå.

Lenke til kommentar

Ja, hadde jeg vært klar over at det måtte være sånn på forhånd hadde jeg fikset det før jeg sendte inn papirene, men den gang ei. Nå er det ihvertfall ordnet så det må bare postes når jeg har funnet frem adressa det skal sendes til... noen som har den forresten, adressa som papirene til HiBU Kongsberg skal sendes til?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...