Gå til innhold

Forslag til ny logo på forumet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logo for diskusjon.no? Bruker noen det "standardskinnet"? Synes det ser forferdelig ut. Har du noe i mot designet bytter du bare til "Hardware.no Dynamisk Ny".

Problem solved.

Skrevet

Tusen takk for alle svar:) Dere som ikke synes den passa inn, gjerne kom med forslag til forbedringer:)

Skrevet

Hvis man forminsker den en smule så går den hvertfall ikke utenfor:P Godt poeng forresten.

Skrevet (endret)

post-35043-1246491374_thumb.jpg

Bokstavene er litt mindre flate, og ".no" er flyttet opp. I typografien er det ikke helt heldig at ting "henger og slenger", derfor flytta jeg den. Se forøvrig http://www.logodesignguru.com/images/logo_...ernet_logos.jpg der det samme er gjort på to logoer.

Knall ropert, får lyst til å kauke og kjefte som en gal i den :!:

Er selv utdannet grafiker, men er noen år siden jeg jobba som det.

Endret av WarpX
Skrevet

Helt enig med deg, Warpx. Balansen i typografien ser bedre ut slik! Gjorde slik at ".no" fikk en mer logisk fading i fargene i forhold til resten av bokstavene, siden jeg har originalfila:P Takk for innspill!

post-195888-1246565659_thumb.jpg

Skrevet

Synes den var lekker! Veldig bra jobba! :) Aldri likt standarskinnet, så bruker Hardware.no versjonen nå som Gamer er borte. Skulle derimot denne logoen komme på plass, er det absolutt mulig jeg gir Diskusjon.no skinnet en ny sjanse!

Skrevet

Må si at den logoen ikke var særlig dårlig. :)

Men er blitt så vant med den vanlige diskusjon.no-logoen at jeg ikke vet helt hva jeg mener om et logo skifte.

• Opprett ny...