Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

bestilte tilbud vare . men buttiken får aldrig varen inn


uskyldig212

Anbefalte innlegg

forrgje uke så eg et telt på tilbud i jysk sin katalog (http://www.jysk.no/165/388/418/4720400/a/catalog)

så tok eg turen til jysk for og kjøpe telte . men da var de tom på lager , og fortalte meg og eg skulle vente 3 dager så skulle de få det inn.

eg venta de 3 dagene så ringte eg buttiken de sa: beklager den bilen med den varen er forsinka. men vi vet den er på vei. men den kommer ikke før etter butikken har stengt. så skrev de meg opp på en vente liste . ( er nummer 5 ) ( dette var på fredag)

eg ringte de idag ( mandag) og spurte om bilen hadde kommet . da sa de " beklager den bilen med den varen har ikke kommet enda "..

 

og den skulle jo ha kommet på fredag.. så eg beggyner og tvile på at eg noen gang får det telte noen gang .

 

spørsmålet blir vel .

har eg rett på telte til tilbud pris. når det er dem sin feil at de ikke har det inne i tilbuds perioden?

kan dem bare vente til tilbuds perioden er over og kreve full pris?

 

takk for svar !

Endret av uskyldig212
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei .. det har du ikke ..

 

det er slik som kan skje for butikken, selvfølgelig ønsker de å selge varen. desverre er det slik at de bestemmer tilbud mange uker før tilbudsuken.. det hender at butikken ikke får sine varer fra leverandørene sine, de vet aldri om leverandøren er garantert å ha den varen i tilbudsuken

Endret av jossy
Lenke til kommentar

Ikke så lenge siden kjøpte jeg selv en vare på jysk som var på tilbud men ikke på lager. Etter et par uker fikk jeg en sms om at jeg kunne hente varen og betalte da tilbudsprisen for den.

 

Regner med det er sånn de bruker å gjøre det hos jysk, så går sikkert greit for din del også.

Lenke til kommentar

Mener de MÅ bøye seg for deg og bare få det inn. Har hatt en kunde som ville ha en pc vi hadde på tilbud som vi var tom for (hadde vel et par og hundre, som gikk unna fort), som vi ikke fikk inn lengre, så tøt hun om lover og vi gadd ikke høre mer, så ble telefon til hovedlageret for å finne en, og vips - fikk pcen fra en annen butikk (samme kjede, men annen plass) og gav den til henne.

 

Kan jo muligens spørre om de har den en annen plass og kan få den tilsendt.

 

PS: Jeg vet ikke 100% om jeg har rett, men det var tilfellet i vår butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...