Gå til innhold

dokumentarer om spill?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

vet dere om noen bra dokumentarer om spill? jeg tenker ikke på noe to 15 åringer har laget på 10 min om hvor mye wow suger, men bare dokumentarer om spill på godt og vondt.

hvordan spill har utviklet seg, spills innflytelse på folk og slikt. det eneste jeg vet om er I, videogame eller noe slikt.

hvor på nette kan man se slike dokumentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Another Perfect World er en ny britisk dokumentar om "Online World".

den virker veldig spennende, du kan se et utrdag fra den på

(klippet fokuserer på EvE online, men dokumentaren handler også om andre spill og verdner)

Exil - der virkeligheten ikke teller er en norsk dokumentar som følger 4 norske WoW spillere gjennom et år.

Beskrivelse på NRK sine nettsider

andre dokumentarer

History of Video Games

Wonderland: Virtual adultery and cyberspace love

National Geographics dokumentar fra World Cyber Games 2005

Skrevet
Sjekk ut "The King of Kong"! Det er en god dokumentar!

Den filmen sugde hardt i ballene til King Kong

Jeg regner med du tuller?

Jeg tullet med ''king kong'' Men filmen sugde ganske mye. Slo den av etter en halvtime.

Skrevet

The king of kong er jo en god film, kan ikke skjønne hvorfor du ikke likte den!

Er du kanskje født på 90 tallet og ikke vet hva king kong er :tease:

Skrevet
Sjekk ut "The King of Kong"! Det er en god dokumentar!

Den filmen sugde hardt i ballene til King Kong

Jeg regner med du tuller?

Jeg tullet med ''king kong'' Men filmen sugde ganske mye. Slo den av etter en halvtime.

Filmen er kjempebra.

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet (endret)
Jeg så noen klipp på youtube av den Exil videoen, fy faen for en tragisk gjeng skal du lete lenge etter...

:no:

den var ikke så spennende som jeg hadde håpet på, men så har jeg bare spilt wow i 30 min og er ikke interessert i det. hadde det vært om halo så hadde jeg vært klistret til skjermen.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet
vet dere om noen bra dokumentarer om spill? jeg tenker ikke på noe to 15 åringer har laget på 10 min om hvor mye wow suger, men bare dokumentarer om spill på godt og vondt.

hvordan spill har utviklet seg, spills innflytelse på folk og slikt. det eneste jeg vet om er I, videogame eller noe slikt.

hvor på nette kan man se slike dokumentarer?

- Discovery Channel - The History Of Hacking Documentary.avi

- the.history.of.videogames.avi

- hackere.og.nerder.pdtv.xvid.norwegian-memetic er topp. men husker jeg så en om en gutt som ble hekta på ett online rollespill. tror det heter Dataspill på hjernen, den er norsk og viser hva godt og vomndt spill kan føre til

(jeg kopierte navnet på filene jeg har på min egen pc.. så ja veit det er mye dritt uteon navet der. men det er ganske kule dokumentarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...