elwapo Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 (endret) Min internett explorer husker ikke passord.. Når jeg logger inn på en webside også popper det opp vil du at internet explorer skal huske denne passordet og svarer gladelig ja til dette . men så vil den fremdeles ikke huske dette passord.. kan noen hjelpe meg ? Endret 29. juni 2009 av elwapo
vesleengen Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 skaff det firefox. raskere, sikrere, og MYE bedre
Blåbær Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Har hatt samme problemet med firefox, så slutt å troll vesleengen. Men mulig det er noen sikkerhetsinstillinger som gjør det, fant selv aldri ut hva som feilet firefox.
agvg Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Du kan ha satt den opp til og slette slikt når du avslutter programmet, ligger vel under sikkerhet.
Hrodebert Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå