Gå til innhold

sony kontrolleren e håpløs!


Fiesto

Anbefalte innlegg

Har spilt MX vs ATV Untamed i det siste (kjøpte billig hos cdon) og spillet er jo helt greit nok, men spaka irriterer vettet av meg. For meg er det altfor liten. Har jo for det meste spilt Xbox360, og spaka er jo helt genial syns jeg. Etter et par timer med MX vs ATV Untamed er fingreren som holder inn gassen, helt ødelagt. Kunne ikke Sony lage en spake som også kunne brukes fra folk som ikke va japser(småe jævla som små hender) ALL HEIL X360 spaka!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har spilt MX vs ATV Untamed i det siste (kjøpte billig hos cdon) og spillet er jo helt greit nok, men spaka irriterer vettet av meg. For meg er det altfor liten. Har jo for det meste spilt Xbox360, og spaka er jo helt genial syns jeg. Etter et par timer med MX vs ATV Untamed er fingreren som holder inn gassen, helt ødelagt. Kunne ikke Sony lage en spake som også kunne brukes fra folk som ikke va japser(småe jævla som små hender) ALL HEIL X360 spaka!!!

 

Allright, sett i gang

Lenke til kommentar
sant åt helvete med PS3 gamepad... jag bruker xbox 360 gamepad till min PS3... du trenger skaffa en sådan här:

 

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zq-49-...le-70-39t4.html

 

den fungerer fint.... stötter tom RUMBLE funktionen.. ;)

 

jo man må ha kontroll med tråd, dem e billige ;) man trenger ikke ladde dem ;) hehe...

 

annars då har du runt 700usd kan denne mannen bygge dig en trådlös,,, eller kan du göre det själv... ::

 

http://benheck.com/04-14-2007/ps360-controller

Lenke til kommentar

PS kontrollen er dårlig på FPS spill, derfor jeg bruker X360 til FPS spill, de aller fleste FPS spillene kommer til X360 uansett og de som ikke kommer til X360 og kun til PS3 kan jeg enten overleve eller ignorere.

 

Derimot synes jeg PS kontrollen er overlegen god på f.eks slåssespill som f.eks tekken, D-paden til X360 er noe forbanna søppel i mine øyne og føles billig og lite responsiv.

 

Ville kanskje vurdere et slikt adapter men synes PS kontrollen har sine styrker og svakheter på lik linje med X360 kontrollen. Så ser ingen vits med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...