Klorofyll Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Er noen comboer og classes som har irritert meg grenseløst i arena siden S5 og nå S6. Er det noen comboer/classes som bare er ekstremt irriterende for din combo/class? Jeg ser meg grønn nå på disse forbanna DKene med alle sine slow effects og death grip. På druiden min shapeshifter jeg jo hvert sekund for å komme meg bort til disc pristen som bare spammer MB på healeren min, men straks du kommer deg ut av unholy ground, og har forlatt de 2 cold snare eller hva det heter greiene så blir du death gripped, og tilbake til unholy ground, og da er frost runes av CD. Er så forbanna piss irriterende. Også er jeg sick lei av at 1900+ er helt domintert av plate (war/dk/pala) i pvE gear som knuser alt, og critter meg grenseløst selv med 820 res. Ikke dør de heller med sick armor og 30k+ HP. Gief druids plate!!
Leoron Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Alle klasser vil alltid ha sine nemesis'. Som druid vil jeg tro mange ser på deg som et mareritt å få ned. Men.. Til det du spurte om, så kan jeg ikke svare. Ga opp arena for lenge siden. Var ikke bra for blodpumpa mi.
PcT Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Gå til arena tråden for detta :/ Er altfor lite aktivitet der anyhow. På 2550+ så er det mer av druid cleaves + rmp's dog. (bare for å slenge ut den store internett tissen)
zoby Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Jeg spiller arena på 2 chars, så har litt forskjellig erfaring. Jeg har en druid som jeg spilte som resto, det er fette imba, men fette kjedelig. Så jeg respecca balance og kjører nå balancedruid/ench shaman. Fette kul combo, som bare handler om å slakte ned healeren på 4 sekunder. Er utrolig hvor mye DPS du får during bloodlust med 5 pets, 1 caster og 1 meele smo bare hamrer løst Men spiller også priest/rogue combo, og jeg må si at jeg hater druid/warr eller druid/DK combos. Selv om det eneste jeg må gjøre som rogue er å pushe på DPS'eren mens priesten min drainer mana. Er vi heldig med å dispelle innervate tidlig, så er det win uansett. Men sier det bare, alt som har en resto druid er HAT
Johari Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Hater druids,stealther inn, failer hardt, og når de har lav HP hotter de bare opp å springer vekk.
Lightningwolf Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Som rogue, så er det palas. Som priest er det Rogue og MS warrior.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå