Gå til innhold

Spotify på vei til mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel spotify fungerer på iPhone også, men er ikke godkjent av Apple enda for App-store, så det er forbeholdt folk som har fengselsfuglet telefonen sin for nå :) Er nok bare et tidsspørsmål før det blir gitt ut for iPhone også, dog noe gimpet i forhold til jailbreak versjonen som kan kjøre i bakgrunnen. Programmet er laga av noen svensker på hobbybasis, og er et imponerende stykke arbeid.

 

Spotify jobber visst på en egen iPhone app også.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Vel spotify fungerer på iPhone også, men er ikke godkjent av Apple enda for App-store, så det er forbeholdt folk som har fengselsfuglet telefonen sin for nå :) Er nok bare et tidsspørsmål før det blir gitt ut for iPhone også, dog noe gimpet i forhold til jailbreak versjonen som kan kjøre i bakgrunnen.

What? Kan du sende link/kilde via PM? (iPoden min har rømt fra fengselet, ja.. :) )

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Blir det ikke å bli veldig dyrt?

 

 

Er vell mye data som skal overføres :hmm:

 

De fleste operatører har vel fastprisavtaler på datatrafikk som ikke er så gærne.

Da blir det en akseptabel pris for å alltid ha all musikk du vil tilgjengelig (i tillegg bruker man jo gjerne en del nett via 3g som iphone-innehaver - vil jeg tro).

Må si det mest overraskende med denne iphone-klienten var at det var ikke antydning til buffering og at det fungerte så smertefritt (i alle fall på 3g-nett her i Bergen).

Lenke til kommentar

Jeg tipper det kommer til iPhone, jeg. Apple er ikke idioter, og de skjønner hvor utviklingen går. Dessuten kan du fint streame podkaster, høre på nettradio o.l. Dette er også streaming av musikk og innhold som duplikerer iTunes på sett og vis. Spotify vil sannsynligvis også, hvis de er lure, la deg kjøpe musikken i iTunes på telefonen. Så ... vi får se hvem som får rett :)

Lenke til kommentar
Spotify vil sannsynligvis også, hvis de er lure, la deg kjøpe musikken i iTunes på telefonen. Så ... vi får se hvem som får rett :)

Det kan jeg aldri verden tenke meg. Spotify er en direkte konkurent til iTunes. Hvorfor skal da Spotify hjelpe iTunes å tjene penger? Spotify er nok mer opptatt av å tjene penger selv og aller helst stjele iTunes kundene.

 

Og hvem er det foresten som gidder å kjøpe en sang man allerede har gratis tilgang til? Podkaster og nettradio er ikke det samme fordi det ikke er samme innhold som iTunes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...