fugletiteren Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 (endret) hei! jeg har begynt å lage spill i game maker. jeg er tom for ideer og lurer på om noen har en ide til hvordan spill jeg kan lage? eller noen forslag til funksjoner osv( kunne gå på veggen, jetpac osv) må være 2D (jeg har free versjonen av game maker) kan sikkert legge ut bilder ettervært.... takker for alle ideer edit: nå kan dere teste spillet. jeg har oppgradert på grafikken fra det bildet lenger nede i posten. her kan du teste det og jeg blir glad for tilbake meldig om hva som er bra og hva som er dårlig/burde forbedres. Endret 1. august 2009 av fugletiteren
designer0 Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Du kan jo ta en titt på spillene fra årets Global Game Jam Eller du kan prøve å lage en remake av et klassisk arkadespill. Mitt råd er å satse på små prosjekter før du begynner på noe stort, eksprimenter mye! lykke till!
exel21x Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Om du får hjelp fra meg må jeg bare i kreds til deg;D elsker spill og att du vil mekke ett spill er Cool;) men kansje du vil prøve deg på noe som handler om pc! gjenerelt ett spill der man kan bygge pc`r o.L! vetta fader jeg:D GL HF! peace out
fugletiteren Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Du kan jo ta en titt på spillene fra årets Global Game Jam Eller du kan prøve å lage en remake av et klassisk arkadespill. Mitt råd er å satse på små prosjekter før du begynner på noe stort, eksprimenter mye! lykke till! jeg har sett youtube filmer om hvordan jeg skal lage forselige ting. det jeg sliter litt med er designet. blir for mye bokse:/ men har lyst til å starte på et lit stort et. Om du får hjelp fra meg må jeg bare i kreds til deg;D elsker spill og att du vil mekke ett spill er Cool;) men kansje du vil prøve deg på noe som handler om pc! gjenerelt ett spill der man kan bygge pc`r o.L! vetta fader jeg:D GL HF! peace out kan jo ingen ting om pc bygging så det er ikke det jeg burde prøve på men takk for ideen.
fugletiteren Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 (endret) glem dette svaret. Endret 1. august 2009 av fugletiteren
fugletiteren Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 (endret) nå har jeg spillet til "beta testing" du kan prøve det . her blir veldig glad hvis noen gidder å teste det og si hva de syntes er bra og hva som burde bli forbedret. Endret 1. august 2009 av fugletiteren
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Spennende, skal følge med i tråden og laste ned RC når du legger den ut Stå på!
fugletiteren Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 hva syntes du var bra med det og hva bør forbedres? var start menyen bra nok?
fugletiteren Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 (endret) edit: nå er den ute på nettet og kan testes her edit2: nå har jeg gjort sån at man kan gå rett inn på spillet så "iskall" prøv på nytt Endret 1. august 2009 av fugletiteren
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 (endret) Om du får hjelp fra meg må jeg bare i kreds til deg;D elsker spill og att du vil mekke ett spill er Cool;) men kansje du vil prøve deg på noe som handler om pc! gjenerelt ett spill der man kan bygge pc`r o.L! vetta fader jeg:D GL HF! peace out Jeg holder faktisk på med et spill hvor det handler om å bygge datamaskiner, ta en titt på http://z3.invisionfree.com/Osiris_Games/in...?showtopic=8752 , det er forumet til de som har lagd Chart Wars 3 og GameBiz spillene. (Jeg har ikke noe med de spillene å gjøre). EDIT: Oppdateringene kommer her: http://andre-nilsen.blogspot.com/ Endret 2. august 2009 av Slettet-aNZFa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå