Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kløe i Rumpa!


Deso

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 14 år som har slitt med kløe i rumpa de to siste ukene.

Om dagene så kjenner jeg ikke det, men når kvelden kommer begynner det å klø noe voldsomt.

 

Jeg må få en slutt på dette så fort som mulig!

 

Noen tips?

 

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er sikkert det som kalles småmark, kjøp Vermox på apoteket så blir du kvitt det.

 

Ååh, ja, min lillesøster hadde mark i rompa når hun var mindre. Du skal vist nok se det nokså tydelig i avføringen din, om det er noe hvitt som rører seg der nede hvis det er mark..

Lenke til kommentar

Takk for Tilbakemeldinger! :)

 

Jeg har småmark.

Men jeg kjøpte vermox, og føler forbedring allerede!

 

Det er forferdelig irriterende, sitter i en cs match og plutselig begynner det å klø noe så jæv**!

klør meg og vips der var jeg død :S

 

 

Takk igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei!

Jeg er mann på 43 år og plages også av denne kløen.

Kjenner ikke noe om dagen men våkner ofte midt på natta av at jeg klør meg i endetarmsåpningen og litt innover. Det gir seg nokså fort, men det kan gå timer før jeg sovner igjen.

-Har sjekket avføringen, men det er ikke noe å se der. Iallefall ikke store hvite marker eller noe som beveger seg.

-Prøvde med AC3 comfort salve. Det hjelpte ganske bra de 2 ukene jeg brukte det,men plagen kom tilbake når jeg sluttet.

-Har vært plaget med noe sopp i skrittet som jeg ble kvitt med Canesten salve.Kan det være samme soppen i rumpa?.

-Har ellers prøvd å vaske med solsikkeolje etter et tips, men tror ikke det virker.

 

Blir Glad for gode råd :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...