Gå til innhold

Samsung I7500/Galaxy-tråden (Android)


Anbefalte innlegg

Nå står det på deal.no, elprice.no og cdon.no at den kommer først i oktober/november... Why?? Kanskje jeg også skal skaffe den fra ebay.de :)

Så det samme :S

 

Netshop.no har den som ubekreftet 12.09 i hvert fall.. Men dem har jeg sett øke datoen med 1 dag for hver dag som har gått den siste uken.. De begynnte på 05.09..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bedre skjerm, amoled med flere farger

Større interminne

Bedre batteri (?)

Dedikert kameraknapp, fotolys

 

Men en mister sense, multitouch og litt ram til rom?

 

Spør fordi jeg lurer...

 

Virker jo som om at det er sense som gjør android så enkelt og greit for brukeren, så om ikke dette er mulig å få med over så spørs det om dette vil kunne stille opp mot hero.

Lenke til kommentar
Stemmer i på indikasjon i forrige post med følgende spørsmål:

 

Ha slags system har Galaxy å stille opp med? Er det kun basic Android (om det er noe som heter det...), eller har den et system som kommer i nærheten av det HTC har fått til med sin "Sense"?

 

Det er basic Android på den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som har sammenlignet Galaxy og Hero, i real life?

Skjermen, tykkelsen, 8GB flash, utforming (ingen knekk) og kameraknapp gjør at jeg i utgangspunktet liker Galaxy bedre, men jeg er veldig usikker på hvilken av disse jeg skal velge.

- Er det forskjell på bildekvaliteten i godt lys? (Siden Galaxy har fotolys regner jeg med den er desidert best i dårlig lys)

- Er begge like raske i menyer og programmer, eller gjør Hero's ekstra minne (ram, ikke flash) den (merkbart) raskere?

- Er Sense så bra at det avgjør valget alene?

- Hva er forskjellen i batterilevetid i praksis?

Lenke til kommentar
Er det noen som har sammenlignet Galaxy og Hero, i real life?

Skjermen, tykkelsen, 8GB flash, utforming (ingen knekk) og kameraknapp gjør at jeg i utgangspunktet liker Galaxy bedre, men jeg er veldig usikker på hvilken av disse jeg skal velge.

- Er det forskjell på bildekvaliteten i godt lys? (Siden Galaxy har fotolys regner jeg med den er desidert best i dårlig lys)

- Er begge like raske i menyer og programmer, eller gjør Hero's ekstra minne (ram, ikke flash) den (merkbart) raskere?

- Er Sense så bra at det avgjør valget alene?

- Hva er forskjellen i batterilevetid i praksis?

 

Skal svare på spørsmålene dine når jeg får min siden jeg har hatt Hero før. Bestilte Galaxy fra tyskland, så tar sikkert noen uker.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Er det noen som har sammenlignet Galaxy og Hero, i real life?

Skjermen, tykkelsen, 8GB flash, utforming (ingen knekk) og kameraknapp gjør at jeg i utgangspunktet liker Galaxy bedre, men jeg er veldig usikker på hvilken av disse jeg skal velge.

- Er det forskjell på bildekvaliteten i godt lys? (Siden Galaxy har fotolys regner jeg med den er desidert best i dårlig lys)

- Er begge like raske i menyer og programmer, eller gjør Hero's ekstra minne (ram, ikke flash) den (merkbart) raskere?

- Er Sense så bra at det avgjør valget alene?

- Hva er forskjellen i batterilevetid i praksis?

 

Fikk den i dag, så skal svare på det jeg har sett så langt.

 

-Bildekvaliteten er ca den samme. Har ikke tatt bilder i mørke rom enda, men er jo begrenset hvor mye en LED flash hjelper.

-Samsung Galaxy er sålangt mye mye raskere i menyer og programmer, enn når jeg hadde Hero (før Hero oppdateringen). Er så og si ikke ventetid på noe som helst.

-Sense er nice, men for meg spiller slikt ingen rolle, smaken er som baken.

-Batteritiden kan jeg ikke si stort om enda, gi meg noen dager :)

Lenke til kommentar
Får ikke opp bilde tatt med Galaxy'en.

Under en uke til den skal være i butikkene nå. Gleder meg. :)

 

Dere som har kjøpt fra Pixmania, har deres norske menyer?

 

Kjøpte min fra pixmania...

Nei den hadde ikke norske menyer, fikk heller ikke oppdatert telefonen, den ble ikke støttet av pc suite til samsung...underlig, hadde kontakt med samsung norge, og de sa dette var pga at den ikke var lansert i norge ennå...rart, har lest på div forum i hele europa at de slet med samme problemet...

Lenke til kommentar

Jeg har norske menyer etter å ha oppdatert til siste firmware gjennom samsung new pc studio. (bare husk å velg at du bor i tyskland under installasjonen av new pc studio, ellers får du av en merkelig grunn ikke siste firmware. NPS vil fortsatt være på engelsk, så det er ikke noe problem)

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Kjempefornøyd med mobilen så langt, men kan virkelig ikke si meg imponert over batteriet. Prøvde å ha Wifi og GPS påslått på jobb i dag. (altså på, men ikke i bruk), gikk da tom etter 6 timer i lomma, uten at jeg brukte telefonen en eneste gang. Latterlig. Varer iallefall en 12-18 timer med GPS og Wifi avslått.

 

Regner med det er et firmware problem, siden tilogmed HTC Hero varer lengre enn dette, og den har en mer strømslukende skjerm, og mindre batteri.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...