Gå til innhold

Hvilken film har best musikk?


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starwars musikken er uten tvil fin musikk ,men jeg mener at ingen har hørt Startrek musikken. De bruker noenlunde samme musikk som da den første filmen kom ut for 30år siden..

.

 

hmm har hørt nok til at jeg ikke mener Star Trek's musikk kan sammenlignes med Star Wars sin. SW sin er utrolig mye bedre.

 

 

Så du vil at vi skal plukke de ifra hverandre for og se hvem som er mest avanserte? Tror nok ikke du har hørt nok til og bedømme jeg. Liker spessielt den klassiske kjenningsmelodien som kommer igjen jeg. Det er den sangen hele ST universet starter ,men og den kommer igjen i hver eneste film.. Skal finne ut hva den heter snart.

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre.. Finnes det mennesker som hører på soundtrack til filmer som The Rock og Chain Reaction? Altså, en ting er at det muligens passer godt til filmen, men liker folk å sette på slik musikk uten videre? Å høre på slike messende annenrangs kompisisjoner?

 

For min del vil Pulp Fiction OST alltid stå som en bauta, uansett hvor mye den blir spilt. Men det beste soundtracket nå er til filmen 24 Hour Party People.

 

Unnskyld til de som liker score's som de nevnt først.

Lenke til kommentar
Jeg må bare spørre.. Finnes det mennesker som hører på soundtrack til filmer som The Rock og Chain Reaction? Altså, en ting er at det muligens passer godt til filmen, men liker folk å sette på slik musikk uten videre? Å høre på slike messende annenrangs kompisisjoner?

 

For min del vil Pulp Fiction OST alltid stå som en bauta, uansett hvor mye den blir spilt. Men det beste soundtracket nå er til filmen 24 Hour Party People.

 

Unnskyld til de som liker score's som de nevnt først.

 

Unnskylding ikke godtatt.. Du mener altså at vi ikke skal høre på musikk som vi mener er bra, bare fordi du tilfeldigvis jobber i ei musikksjappe og mener det er crap??

 

BTW: Pulp Fiction themet er bra.. Tøff sang..

Lenke til kommentar
, vil jeg samtidig nevne at 8 Mile vant Oscar for beste filmmusikk..:D)

det gjorde også Star Trek II: Wrath Of Khan .. men du hører ikke at jeg skryter ..

 

vent .. de ble bare nominert de ja .. derfor jeg ikke skryter .. hmm

 

Det er jo Andre Startrek filmer som har stikki av med Flere oscar en 8.mile da.. :D

Lenke til kommentar
, vil jeg samtidig nevne at 8 Mile vant Oscar for beste filmmusikk..:D)

det gjorde også Star Trek II: Wrath Of Khan .. men du hører ikke at jeg skryter ..

 

vent .. de ble bare nominert de ja .. derfor jeg ikke skryter .. hmm

 

Det er jo Andre Startrek filmer som har stikki av med Flere oscar en 8.mile da.. :D

nevn en film som har vunnet en oscar .. (fant ingen på www.oscar.com)

Lenke til kommentar
jeg Elsker musikken i "Requiem For a Dream" .. ..  

(Peter Jackson bøffet musikken å satte den inn i LOTR:TTT)

 

Den ble brukt kun i traileren... de fleste filmtrailere har vel musikk som er laget fra før (?)

 

Filmer med BRA musikk:

Alle Star Wars-filmer

Alle (eller hittil begge) LOTR-filmene

Boondock Saints

The Rock

Braveheart

Gladiator

Armageddon

Schindler's List

Terminator

Requiem For A Dream

 

 

Egentlig så og si ALT av John Williams, Hans Zimmer, Harry Gregson-Williams og noen flere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...