grovetussen Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Jeg spilte på pvp server fra beta vanilla wow og tbc, fordi alle kompisene mine gjorde det, men det var ikke noe særlig gøy å levle. Endgame var jo det samme som på pve servers, bortsett fra endeløse likskuer ved brm/aq/gruul/bt/cot entrance. Eneste pvp som er noenlunde gøy gjorde vi jo i premades likevel. Med 6-7 alts (må jo ha noe å gjøre mens vi venter på raid) blir det irriterende at 2-3 quests med en lowbie ender opp med at jeg blir ganket, henter min 70 warrior, gruser idioten, så henter han kompiser, jeg får guildies til å komme, og vi ender opp med en 2 timers tullerunde det folk får vist sin e-penis istedenfor.. Har 5 70s på Stormreaver PVP, har ikke rørt de siden wotlk. Når wotlk kom så rolla omtrent halvparten av oss horde PVE og dette er jo mye bedre, har 3 80s og en 73 nå og det har vert mye bedre, kjapt å komme seg opp i level og raide kjappere og farme mer effektivt. Det er jo elendig når man driver å farmer mats for flasks og andre ting med sin healer/tank spec class og blir ganka. Det suger rett og slett. PVE ftw, PVP servers er for folk som helst vil spille FPS men ikke har nok skills, så de oneshotter heller lvl32 chars i wow
Hansoen Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Dummeste jeg har hørt, men greit, du skal få lov til å leve i den troen.
Bear^ Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hvorfor skal du være på en PvP server hvis du ikke liker å ganke eller å bli ganket?? Det er for meg helt utrolig latterlig. Det er som å si "jeg liker ikke maten på denne resturanten, men jeg spiser her allikavell hver dag." Skjerp dere! Som jeg sa "Dette er dog min personelige mening. Folk får bare gjøre slik sett hva de vil, jeg rollet PvE nettopp grunnet mitt hat mot ganking og gankere så jeg slipper problemet." Jeg utaler meg derimot hva jeg synes om ganking på det generelle planet, PvE eller PvP, selv om på PvE er man mer skyld i problemet selv fordi man slo på PvP. Det endrer like fult ikke synspunktene jeg har mot ganking. Når dere selv setter dere i den posisjonen in the first place så ser jeg ingen grunn til å se saken fra noen andre sider. Ekke no jævla Stockholm-syndrom vi driver med her. Man vet at sjangensen for å bli ganket på pvp er STOR og det er noe man velger selv, er helt totalt unødvendig å klage over det i etterkant. Derfor jeg er på PvE med PvP godt avslåd hele tiden, fordi jeg vet at oppførsel og det å be om oppførsel i en anonym tilværelse er å be om for mye. Folk er anonym, de kan oppføre seg som noen rasshøl, derfor gjøre de det. Som jeg sa i innlegget mitt, folk skal få gjøre hva de vil, men jeg har like fult mitt syn rundt ganking uansett hvor det finner sted henn og jeg synes det er direkte latterlig at folk finner morro i å direkte plage andre.
Hansoen Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ensidia er jo bare en gjeng med idioter som ikke kan spille... Jaaada
Altobelli Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ensidia er jo bare en gjeng med idioter som ikke kan spille QFT
Sink Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ta igjen med samme mynt funker best. F.eks her en dag i terokkar ble jeg ganka med roguen min av en warlock 2 levler over meg, jeg ressa og drepte han 6 ganger på rad, da logga han av.
PSV Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Har spilt PvE og PvP i to år hver nå servermessig, og er ikke i tvil om at sistnevnte er det som er mest artig. Er så utrolig gøy når noobs prøver å jumpe deg og blir grissa så hardt at de må hente kompiser for å ha sjanse til å prøve å ta deg selv om det var de som starta å yppe.
Hrodebert Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '6' svar på allerede slettet innlegg. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå