Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få hun til å ville ha sex?


Anbefalte innlegg

Ja, har en kjæreste jeg har vært sammen med i 3 måneder nå. Vi kliner og liker hverandre veldig godt. Men har så gjerne lyst til å ha sex med hun. Har nevnt det noen ganger til hun, men hun bare tar det som en klype salt og svarer nei, nææsj, neia osv..

 

Noen forslag til hvordan jeg kan prøve på en måte å overtale hun?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så om dere har sex nå, så glir dere ikke fra hverandre? Hørtes ut som du er mest i et forhold i håp om å få deg sex. Da vil jeg heller anbefale å slå opp for så å finne seg ei dame som er litt mer seksuell ;)

Er ikke det jeg mener. Men føler det hadde vært greit å ha sex med henne før vi slo opp. Så jeg liksom har fått gjort det også! Er ikke det at jeg tror vi glir fra hverandre. Men jeg får vell bare vente til hun er klar :)

Lenke til kommentar

CK_: Oi, haha. Takk.

 

Og ja, jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg veit at hvis jeg i utgangspunktet ikke er tent, ødelegger bare masing enda mer. Godt at folk har forståelse for det, i allefall.

 

Tozva: Seriøst? Det hadde vært "greit å ha sex med henne før dere slår opp, så du liksom får gjort det"? Det der var enten veldig klønete formulert eller bare veldig, veldig umodent.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar

Aldri be opp til det verbalt, men gjør det med hele kroppen, tenn henne. Kyss henne på halsen, klin villt, lugg og bit henne i leppa, vær litt dominerende, varm henne opp med seksuell prat, etc. Husk at stedet du må tilfredstille mest for å få en jente kåt er ikke puppene eller musa, det er hjernen

 

Husk å aldri syte over noe av det. En glad jente er alltid mer klar for sex enn ei som ikke er glad.

 

Gi henne et avslappet forhold til sex, ikke noe press. Press er ikke nødvendigvis å si "kom igjen", "bend over" og "ned på rygg". Press er også noe hun får at du reagerer negativt på et nei. Blir du helt stille og kjedlig av det er det selvsagt noe hun vil avverge

 

Kan anbefale deg å lese "The Secrets Of Female Sexuality" av David Shade

 

I utgangspunktet høres hun langt fra moden nok til å forvente sex av. Når jenta sier "sex, æsj" er det like greit å finne seg ei mer moden, seksuell partner, evnt skaffe seg et billig lay i fylla. Skjønner at sex er viktig for deg, jeg hadde heller ikke vært lenge i et forhold med ei jente som ikke var seksuell

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...