Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er avateren??

 

Det bildet som er til venstre. Rett der med forum nicket ditt.

 

Har lagd en hjemmeside, og bare lurer på hva dere syns om designen. Noe jeg kan gjøre annerledes.

Tar gjerne imot ideer og forslag også.

 

Helt ok side, men jeg syns faktisk fonten var litt for stor enkelte plasser.

Fargen er grei, men det mangler noe. Kanskje fyr opp et par bilder eller noe? > Kanskje gjør noe mer med logen din?

Lenke til kommentar

Designet var veldig rent og fint!

 

- Kanskje du skulle ha prøvd med noe annen form på siden enn en firkant? Den kan bli litt "kjedelig"... :wink:

 

 

Synes ikke du burde skifte farge på overskriftene, jeg. De er fine slik de er, og de synes bra nok.

 

 

Når du bare bruker .htm-filer kan det bli litt vanskelig å oppdatere sidene i lengden. Selvopplevd! Jeg anbefaler deg å lære deg det absolutt grunnleggende om php og sette opp et include-script. Det kommer til å lønne seg! Spesielt når du har to språk å oppdatere...

Lenke til kommentar
Når du bare bruker .htm-filer kan det bli litt vanskelig å oppdatere sidene i lengden. Selvopplevd! Jeg anbefaler deg å lære deg det absolutt grunnleggende om php og sette opp et include-script. Det kommer til å lønne seg! Spesielt når du har to språk å oppdatere...

 

Hei Mikka.

For ordens skyld skal jeg presisere det du sa. Du kan oppdatere dynamiske sider som har extension .html. Selve extension'en har ikke noe å si. Det er språket du bruker for programmeringen av "management systemet" som har noe å si. Mange portaler som bruker Oracle har extension .html på alle sidene sine. En annen ting; du trenger ikke PHP for å bruke include. Du kan bruke den vanlige HTTP include funksjonen og gi fila etternavnet .shtml. Dette er vel enklere for nybegynnere enn å sette opp PHP og alt det der hvis dem bare skal ha én include funksjon i hele websiden sin.

Lenke til kommentar

Hei Mikka.

For ordens skyld skal jeg presisere det du sa. Du kan oppdatere dynamiske sider som har extension .html. Selve extension'en har ikke noe å si. Det er språket du bruker for programmeringen av "management systemet" som har noe å si. Mange portaler som bruker Oracle har extension .html på alle sidene sine. En annen ting; du trenger ikke PHP for å bruke include. Du kan bruke den vanlige HTTP include funksjonen og gi fila etternavnet .shtml. Dette er vel enklere for nybegynnere enn å sette opp PHP og alt det der hvis dem bare skal ha én include funksjon i hele websiden sin.

Der fikk jeg den! :) :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...