Gå til innhold

[Løst]Problemer ved nedlastning og installasjon av WoW, trenger hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori.

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Skrevet

Har opplevd noe lignende selv. Husker ikke feilmeldingen, men patchen stoppet ihvertfall på 70%. Det jeg gjorde var bare å lese en bok og så steg prosentene sakte men sikkert. Etter sånn en halvtime var patchingen ferdig :)

Skrevet
Har opplevd noe lignende selv. Husker ikke feilmeldingen, men patchen stoppet ihvertfall på 70%. Det jeg gjorde var bare å lese en bok og så steg prosentene sakte men sikkert. Etter sånn en halvtime var patchingen ferdig :)

ok, prøver det:P men det var ikke patching som var problemet, men selve wow.

Og jeg laster ned fra wow-europe.com

Skrevet
Ja, men tenkte at siden det stoppet på 70% akkurat som med min patching så kunne det kanskje være samme feil og derfor samme løsning :)

hehe, sletter alt innholdet å prøver å laste ned på nytt :=)

Skrevet
hehe, sletter alt innholdet å prøver å laste ned på nytt :=)
Like greit. Sikkert bare problemer hos wow-europe.

Måtte spørre hvor du lastet ned fra, siden det ikke er lov å snakke om piratkopiering på dette forumet.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Noen innlegg som diskuterte lovligheten rundt piratkopiering er fjernet, da det er OT. Vennligst hold dere til trådstarters problem.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Skrevet

kasnkje det er noe som er galt med siden, vet ikke jeg, men hjalp hvertfall ikek å slette alt innholdet.

NÅr meldingen kommer opp så stopper installasjonen, e rdet ingen annen måte å få det på?

Skrevet
Prøv å sjekk hvor mye ledig plass du har på harddisken din, mulig det kan være problemet.

Ellers vet jeg ikke.

jeg har masse plass igjen:P

Skrevet
Hvor har du WoW installert og er det XP eller Vista du kjører?

jeg klarte å fikse det:P sletta bare alt innoldet i mappen å prøvde å installere det et par ganger så funka det:)

og det er xp, liker ikke vista;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...