Gå til innhold

4890 Toxic editon eller Overclock edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du velger toxic fordi den er allerede overklokka. kan sikkert overklokke enda mere

 

 

OC editon er jo og overklokket da! Jeg kommer kjøpe dem på Pixmania for der koster dem 1550.-! Men for min del så kommer jeg kjøre med vannkjøling, det er hvertfall planen, og da trenger jeg ikke litt bedre stock kjøler.

Lenke til kommentar

Toxic er et mere stille og kraftigere kort, og tar seg bedre ut i tester både i ytelse og støy...

 

Men det krever at du har god gjenomlufting i kabinetet vis du skal ha toxic kortet, da mye av varmluften føres ut i kabinetet på grunn av den nye kjøleløsningen..

 

Ville god for toxic kortet vis du har god/grei luftgjenom strømmning i kabinette, for det er jo bedre i ytelse og har en god kjøleløsning.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

For å være ærlig, Jonas så tror jeg ikke du trenger et kort med 1GB minne. Det er overkill til ditt bruk, når det kommer til hva du bør gjøre så sjekk om hovedkortet ditt har SLI. Er det noe du egentlig bør så er det å flytte alt fra den tullete ekstern-disken din over på en intern disk som du kjøper. 1TB disker er latterlig billige..

Lenke til kommentar
For å være ærlig, Jonas så tror jeg ikke du trenger et kort med 1GB minne. Det er overkill til ditt bruk, når det kommer til hva du bør gjøre så sjekk om hovedkortet ditt har SLI. Er det noe du egentlig bør så er det å flytte alt fra den tullete ekstern-disken din over på en intern disk som du kjøper. 1TB disker er latterlig billige..

 

Hvorfor ikke ta slik prat på PM :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...