Gå til innhold

Quad Crossfire + Xeon fra helvete!


Anbefalte innlegg

vi får se.. hifking er på vei bort snart.. :)

 

jeg sitter enda i boxer.. gikk nesten hjem fra byen i går, så er GANSKE ok i dag :)

 

(er ganske langt fra SAGA i byen til Frysja by foot, så jeg tok taxi fra ullevål)

 

hmmm, kanskje jeg fremdeles skal sitte i boxer når hifi kommer? EVT ta på meg borat mankinien.. LOL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva som har kommet tidligere vil jeg tro at enten:

A) Et eller annet iritasjonsmoment som har dukket opp

B) At det har gått strålende, men Andre hadde en backup, så nå må de slå den og.

C) **DP** har klokket seg til en WR i 3Dmark06

 

Er ganske sikker på at det godt kan ha vært en travel dag, og ingen tid til å lasta opp resultater. Samme hva resultatet er, gleder hvertfall jeg meg ;)

Lenke til kommentar
Etter hva som har kommet tidligere vil jeg tro at enten:

A) Et eller annet iritasjonsmoment som har dukket opp

B) At det har gått strålende, men Andre hadde en backup, så nå må de slå den og.

C) **DP** har klokket seg til en WR i 3Dmark06

 

Er ganske sikker på at det godt kan ha vært en travel dag, og ingen tid til å lasta opp resultater. Samme hva resultatet er, gleder hvertfall jeg meg ;)

 

Jeg tenkte egentlig på om det skjedde noe iforbindelse med "Borat mankinen" og Hifiking som kom på besøk... :D:D hahaha..

Lenke til kommentar

Shiiiit! Og akkurat nå, noen dager etter at k|ngp|n klatret til tops på rankinga!!!

 

Virkelig synd.

Er vel på tide å konsolidere og starte på nytt kansje. Er nok ikke lenge til det kommer ramlende et nytt sett skjermkort på markedet som sender scoren enda noen hakk oppover.

Lenke til kommentar
Oi oi oi, ja det gikk nok til helvete! Men gjenoppstår du/dere? Synd det ikke gikk så bra, men fortsatt å stå på. Må si jeg er både inspirert og underholdt ;D

 

 

Skulle bare minne deg om at casemod linken i signaturen din er fra 2004. We don't want any necroposts do we?

 

 

Haha! Ja, jeg har vært vekke alt for lenge. Men når du sier det så, så skal jeg rydde opp ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...