Gå til innhold

Quad Crossfire + Xeon fra helvete!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Gartulere med nytt hk får jeg vell si da ;)

Gleder meg til å lese posten din hver gang det er en update, og du skuffer ikke idag heller.

Ser at du har fått plass på KINGPINCOOLING.COM Teamet på HWBOT. Du setter virkelig lista høyt for oss andre norske overklokkere :thumbup:

Lykke til med 38K!

Lenke til kommentar
Gartulere med nytt hk får jeg vell si da ;)

Gleder meg til å lese posten din hver gang det er en update, og du skuffer ikke idag heller.

Ser at du har fått plass på KINGPINCOOLING.COM Teamet på HWBOT. Du setter virkelig lista høyt for oss andre norske overklokkere :thumbup:

Lykke til med 38K!

 

jeg fikk en henvendelse fra Vince, og kunne ikke si nei :)

 

jeg går etter 38k i morgen, skal bare få isolert socketen skikkelig først, riggen nektet plutselig mer :)

 

takker for fine ord TMWH!

Lenke til kommentar
nei da.. bare køddet.. riggen bare ville ikke. men alt fungerer :D

 

den 125k scoren i 03 har jeg jo slått forlengst.. 165k elns har jeg.

 

Du kunne jo prøvd å makse 03, regner med den chipen din tåler høyere frekvens gjennom den enn gjennom CPU-testen i 06 :p Kan vel lure deg inn på top 5 der, vil jeg tro...

 

klarer nok 170k uten stress, men man må ha win7.. har ikke giddet å lage disk med dette enda. blir til at jeg lager tre disker, en til 4890, en til 4890 med win7 og en til gtx 295 og vantage. :)

Lenke til kommentar
veldig bra spennede å følge med.

 

du kjører ikke vantage og da?

 

alt til sin tid.. hehe, har 2 x GTX295 her.

 

jeg testet vantage på ati riggen i går, og maskinen hang seg hver eneste gang i cpu test2. selv om jeg kjørte 5Ghz, så noe er/var galt. tester igjen i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...