Scoob911 Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jepp, dere leste riktig. Alle kuler og hylser har blitt gjort om til HØNS plutselig, og det går ikke an å drepe med dem (kan da ikke dø av en høne??). Se bilder under. Har prøvd å gå ut av spillet, har prøvd å gå tilbake til noen saver, til og med til levelen før... Noen som vet hvordan jeg kan slutte å skyte høner og fortsette å spille spillet? xD
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 serr. lol. har jeg aldri vært borti eller hørt om før, dette må du jo lage en video av eller noe.
Kajac Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 I følge google-treff kommer dette av at du benytter en cracket versjon. Hvis du ikke gjøre det, har ikke jeg peiling på hva det kommer av.
phfjeld Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 (endret) .Crysis Warhead chicken glitch hos Google. Har ikke giddet å sette meg inn i problemet, men ser at flere nevner en slags DRM-sak. I såfall må det være tidenes morsomste forsøk på å hindre pirater. Endring: Kajac var raskere enn meg. Endret 13. juni 2009 av phfjeld
-sparks- Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 I Armed Assault blir man til en måse hvis man kopierer spillet, og våpnene skyter kuler alle andre retninger enn der du peker det. Kjøp spillet så slipper du dette scoob911.
fugletiteren Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jepp, dere leste riktig. Alle kuler og hylser har blitt gjort om til HØNS plutselig, og det går ikke an å drepe med dem (kan da ikke dø av en høne??). tror ikke det er så deilig å bli troffet av en høne som kommer i et par Km/t Endret 25. juni 2009 av fugletiteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå