Cursio Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det har vært en del diskusjon om dette temaet her på forumet, og det blir sagt ting som "Winamp 2 er ti ganger bedre en Winamp 3" Hvorfor det? Hvilken versjon er best? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 2.91 er såklart best. 3.0 er treigt, og stappet med unødvendig dilldall. Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 2.91 den er best til mp3 syntes jeg. helt streit spiller. skal du ha en "erstatning" av mediaplayer og liker masse dill, så kan du gå for 3.0 Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Prøvde selv v3.0 et par måneder, men etter et utall krasj, så gikk jeg tilbake til v2.80. Ikke hatt noe trøbbel etter det. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva er det egentlig som er så galt med Winamp 3? Har brukt det siden november 2001, og har nesten aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Syns ihvertfall winamp3 har ett helt forferdelig menysystem, og hvis du har den bare fordi den kan spille video i tilleg til mp3, så har winamp 2.91 nøyaktig samme funksjonen(e), bare mye bedre. Bruker 2.89 jeg, siden jeg ikke liker når jeg ikke ser forskjell på video og mp3 ikonene.. :wink: Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Har merket noe til treigheten i WA 3.0 ja... Særlig i oppstart... Men er det ikke mye mer avanserte valg, plug-ins, skins osv. på WA3 i forhold til 2er'n? Jaja... Kjører 2.91 jeg nå, og fornøyd med den. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 2.91 kan jo spille video den og og den er klart min favoritt Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hmmmm... eneste grunn til at jeg bruker Winamp 3 er fordi den plugin "CD Ripper".. har denne kommet til s.x serien? D Da skifter jeg isåfall med engang! Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 I winamp 3 er det mongo søketing så da er den ubrukelig Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg liker ikke søkesystemet i v3.0. Derfor holder jeg meg til 2.91. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har sagt det før, men kan godt si det igjen: I mine øyne er det Winamp 2.x som ER Winamp: En enkel og grei avspiller uten masse dilldall som ikke krever systemressurser. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det aller værste er at tastatur-snarveiene ikke funker på winamp 3! Bortkasta ressursbruk Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Det aller værste er at tastatur-snarveiene ikke funker på winamp 3! Bortkasta ressursbruk spesielt "j" (søkefunksjonen) savnes i WA3! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg syntes wa 3 er treg. 2.9 er rask og fin. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva er det egentlig som er så galt med Winamp 3? Har brukt det siden november 2001, og har nesten aldri hatt problemer med det. Ikke så rart du ikke hadde noen problemer de 9 første månedene hvertfall, ettersom Winamp 3 ikke kom ut før i fjor sommer. 3'ern var skuffende, men synes Winamp 2 virkelig begynner å ligne noe- et par endringer i media libraryen er alt som trengs. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg synes det største problemet med winamp 3 var at den var så treig. Tok jo mange sekunder å laste den, noe som er uakseptabelt når man sitter med high-end pc. Mulig de har fiksa det i senere versjoner. Akkurat nå bruker jeg ikke winamp uansett. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det har vært en del diskusjon om dette temaet her på forumet, og det blir sagt ting som "Winamp 2 er ti ganger bedre en Winamp 3" Hvorfor det? Hvilken versjon er best? Har brukt winamp3 en stund pga jeg liker playlisten og noen av skinnsa man får. ER litt utsabilt da playtlist og skinn resetter seg. Ellers er vel 2.xx en mere stabil spiller. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 winamp 3 funket ikke sammen med play, stop og spoleknappene på tastaturet mitt.. sa da var det bajbaj til 3'ern Lenke til kommentar
LordMelchett Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 3.0 kan dø!!!:oops: 2.81 er klassikeren, ikke velg noe annet en denne. Masse bugs og ekstra tulliball i 3.0, huff og huff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå