Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svelge p-pille i luftrøret?

Gjest Guest_lille_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_lille_*
Skrevet

Hva gjør jeg hvis jeg tror at jeg kanskje svelgte p-pillen i luftrøret/"vranghalsen"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_lille_*
Skrevet

Ok. Så du tror ikke virkningen av den er ødelagt?

:)

Skrevet

Sålenge du har svelget den, og den ikke har kommet ut noe sted, så tror jeg nok det går bra :p..

Hvis du kjente at du fikk litt vondt etter at du svelgte pilla, så satt den seg sikkert bare litt fast. :)

Skrevet

Hadde du satt den i luftrøret, hadde du hosta noe sykt og det hadde vært veldig irritert. Hvis du ikke hoster og sånn, har den nok ikke satt seg i lufterøret. Det hadde du merka. Det kan hende den satt seg litt fast i spiserøret, og irritert litt her. Da kan det føles ut som den fortsatt sitter der selv om den ikke gjør det, grunnen denne irritasjonen.

Skrevet

Ehm, det skal ekstremt mye til å svelge noe ned pusterøret, så mye at det ikke har skjedd deg. Og om den hadde gått nedover der hadde du hosta den opp igjen. Slutt å være så paranoid :)

Skrevet
Hva gjør jeg hvis jeg tror at jeg kanskje svelgte p-pillen i luftrøret/"vranghalsen"?

Da tror jeg du bør farge håret så mørkt som mulig, så du i det minste overrumpler folk før de finner ut hvor blond du er.

Det går ikke an å svelge noe ned pusterøret. Blokkerer noe pusterøret vil du hoste og brekke deg. Om noe blokkerer lufttilførselen vår dør vi. Derfor har kroppen et forsvar mot slikt. Å sette noe i vrangen er litt annerledes. Det kan være vondt og veldig ubehagelig i lang tid etterpå. Men det går iallefall riktig vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...