Gå til innhold

trenger jeg ny skjerm?


erln

Anbefalte innlegg

HEY!

 

jeg har en DELL SP2208WFP og en selvbygget pc. lurer nå på om jeg virkelig trenger ny skjerm eller om den jeg har er god nok. pc specs: ASUS Rampage Extreme || (2), 12GB crossair minne, Intel Core i7 920, ASUS Radeon HD4890, Chieftec 850W psu og windows 7 som OS

 

jeg lurer nå sterkt på om jeg trenger ny skjerm ettersom jeg kansje tror den jeg har er god nok. skjermen skal brukes til spill som Saints Row og Crysis osv

 

Takker på forhånd for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dunsay: jeg er ikke helt fornøyd iogmed at det ghoster noe voldtsomt på saints row :p

Da vil jeg si du vil ha godt av en ny skjerm, men om du virkelig "trenger" den... *Kremt* Nei, glem det, dette blir bare flisespikkeri! :innocent:

 

Kjøp deg ny skjerm, du! Det vil du nok nyte godt av! :thumbup:

 

DELL er ikke akkurat noe jeg stoler på når det kommer til ytelse, så det overrasker meg ikke at den ghoster... Men dersom den tåler usaklig mye juling eller holder stand i tusen år ville det derimot ikke overrasket meg overhodet! :D

 

EDIT:

Ellers har -Zeitgeist- et svært godt poeng! Jeg har ikke spilt Saint's Row selv, men om det er en dårlig port fra Xbox360 kan det rett og slett være spillet, og da vil det overhodet ikke hjelpe med en ny skjerm.

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

dunsay: tror jeg dropper skjermkjøpet jeg...når jeg har fått med meg at det kan være spillet det er noe galt med får det heller være :p

 

 

EDIT: en i klassen har forresten samme problemet men han har en litt bedre skjerm. var derfor jeg lurte på om jeg skulle kjøpe ny for jeg har nemlig bedre pc enn han :wee:

Endret av erln
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...