Gå til innhold

Bare 60-70 fps ! :S


Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt og satt sammen en ny pc .

speccs:

- Cooler Master Mystique 631, Black, Aluminium (Without PSU)

- Corsair Powersupply 650W TXEU Black BULK, ATX/EPS, 140mm Fan, 8xSATA, SLI

- Gigabyte GA-EP45-DS3LR, P45, Socket-775, ATX, ICH10R, GbLAN, DDR2, PCI-Ex(2.0)x16

- Intel Core™ 2 Quad Q8200 2,33GHz, Socket 775, 4MB, 1333MHz, Boxed w/Fan

- Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

- XFX GeForce GTX 260 640M 896MB PhysX, PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI, HDCP, Graphics Plus, 55nm, w/FARCRY2, 640/2000MHz

- WD Caviar® Black 750GB, 3,5", SATA, 32MB Cache, Dual Processor, 7200RPM

- Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5200A, DVD+R/+RW/DVD-R/-RW, OEM, IDE, Black

-Windows Xp

 

Kilde : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294

 

Det er den beste maskinen jeg har hatt men jeg har et problem.....

World of Warcraft kjører bare med 60 - 70 fps ... :S har lest kommentarer på komplett om at den skal holde seg på 90. og opp til 450 fps i luften uten andre spillere.... jeg har 60-70 fps Hele tiden ... og i dalaran ca 50 fps :( hva er problemet ?

 

 

(tråden er kanskje feilpostet, men flytt den da)

Endret av Lasv3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vil mest sannsynlig ikke merke forskjell på en FPS på 200 eller 60-70, dette er ikke en shooter. I tillegg ville jeg tatt kommentarene på Komplett med en stor klype salt, kanskje han lyger eller spiller med lavere settings?

Etter hva jeg har lest skal man kunne legge merke til forskjell på fps helt opp til 500! Om dette gjelder i spill ble ikke nevnt, men det gjelder i allefall for film og video.

Lenke til kommentar
Du vil mest sannsynlig ikke merke forskjell på en FPS på 200 eller 60-70, dette er ikke en shooter. I tillegg ville jeg tatt kommentarene på Komplett med en stor klype salt, kanskje han lyger eller spiller med lavere settings?

 

hehe ja tror nok han overdrev en GOD del :) hehe nei jeg er egentli fornøyd, men det kan være på grunn av STOR forskjell fra en gammel bærbar ssom måtte kjøre med alt på lavest og fortsatt lagg :S så hvis det er sant som du sier så har det ikke så mye å si for meg ;) går helt fint og spille sånn som jeg :)

faktisk så får jeg samme fps med lavest settings tror jeg .... eller kanskje den går opp etterhvert da men men :)

 

 

Grafikkmoroten i wow er ikke akkurat up to date.

så det kan hende jeg har mer fps men det er feil med blizzard sine grafikk verktøy ? :)

Lenke til kommentar
60 fps er normalt det skjermen klarer å vise maks. Alt over er bare tull og bortkastede fps-er som kun blir til varme.

 

Hehe ok ;)

Men tror jeg ikke skal bry meg mer om fps da ;D

er egentli fornøyd med det jeg har , ikke noe lagg :D

Og er på en måte mer fornøyd etter å ha sett alle svar her i tråden ;)

Lenke til kommentar
Du har en flott maskin, men jeg tror han lyver om poengene i 3D mark 06. Jeg får 13,100 poeng med ATI radeon HD 4890 og Intel Q9400 + 4GB PC2 6400 ram. Han sa han fikk 20,000. med et system som er såvidt tregere.

 

hehe ja det er sikkert sant det du sier ;)

 

 

hvordan funker 3D mark ? hva er det ?

Lenke til kommentar

Det er et program som setter poengsum på din pc etter hva den klarer å yte i diverse 3D tester. Summen av CPU- GPU- ytelse er poengsummen din. Du kan jo teste selv:

http://www.futuremark.com/benchmarks/3dmark06/introduction/

 

Rask download:

http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/muu...yohjelmat/5432/

Trykk på "Imuroi tiedosto" (580Megabyte)

 

Installer og start det og velg run 3D mark, la den kjøre uten andre tunge programmer kjørende, tar opptil 15 minutter å kjøre test.

Lenke til kommentar

Har GTX 285 Extrem Overclock,4GB OCZ pc2-8500, core 2 duo 3,2GHZ,

WD Raptor 10k rpm. Ligger på 60fps (låst)Hender den kan droppe til 35-40 FPS i Dalaran når det er mye folk/ting som skjer her.

 

kjører 1900x1200 med alt på max

Endret av thoojs
Lenke til kommentar

Kva type skjerm har du?

 

Du må kanskje inn i Nvidia verktøyet å tweake på noko der.

Usikker på korleis ein gjer det(har det ikkje foran meg no)

Men var ein kid på eit lan som tukla litt med noko instillingar på maskina mi for at eg sku få max Fps i CS>> Ting blei derimot heilt jevlig imo.

Så fjerna det fort. Uansett er FPS overrated og så lenge du holder 50-60+ overall og i raids så ligger du veldig godt ann:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...