Daniel-san Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Har fått meg et virus på PC'en ved navn W32.pinf Når jeg skal benytte Norton 2002 kommer opp denne boksen : Internet Explorer Script Error Deretter står det : LINE : 427 CHAR : 2 ERROR : PERMISSION DENIED CODE : 0 Så spør boksen om jeg vil fortsette, men etter å ha trykket YES funker ikkeno. Har Win XP Pro. Har prøvd å "ta vekk" viruset manuellt slik Norton forklarer på hjemmesiden, men det er fortsatt der, hva kan jeg gjøre ?
gemmi Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Ikke formater enda! Hadde samme viruset. Slett alle filer som ligger i temp mappa under windows. Det vil helt sikkert ligge igjen et par filer som ikke lar seg slette. Puss deretter støvet av gamle dos-kunnskaper og gå Dos-ledetekst. Gå til temp-mappa og sjekk atributtene på de filene som ligger der. Etter som jeg husker er det a og r. Fjern disse atributtene ved å skrive attrib filnavn.*** -a -r Attributtene skal da være endret og du har tilgang til å slette disse filene. Dette fungerte i alle fall for meg og etter dette var maskinen som ny(formatert) igjen, uten å ha formatert.
Admin'c Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 har du ikke prøvd dette så prøv det skan med norton i sikkerhetsmodus
arthoz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 eller slett norton og prøv med et annet antivirus program? *ikke like norton* (for de som lurer hvorfor, det har gitt meg kun problemer)
LordMelchett Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Har hatt samme viruset selv, men Norton `03 tok hånd om det. Den infiserer exe filer, anbefaler deg å fjerne eventuelle shares dersom du sitter i LAN. Når det gjelder norton-feilmeldingene... no ideas..
Daniel-san Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Skrevet 12. mai 2003 Takk for alle svar folkens, men jeg gjorde følgende : reinstallerte Win på nytt, dvs skreiv over det gamle OS' oppsettet. Har nå innstallert PC-cillin 2002. Jeg hadde altså fått virus gjennom nedlasting fra Kazaa No funkar han PC'n godt
brune-ha Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Har hatt samme virus 2 ganger Ødelagt ALLE .exe filene mine! Norton ble ******* hos meg oxo. Jeg brukte: AVG Virusscan PC-Cilin Online scan McAffe Brukte alle for sikkerhetsskyld, AVG fant noe McAffe ikke fant oxo omvendt. Formaterte c: (program files+OS) la inn OS (W2k) og la inn Norton og kjørte virus scan! DA burde du være trygg :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå