Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå veksler det mellom å stå: Bekreftet

16-06-2009 eller 20+, på siden til mpx.no, det gjelder da den svarte. Kanskje de jobber på spreng for å få sendt dem videre :roll:

Skrevet
Nå veksler det mellom å stå: Bekreftet

16-06-2009 eller 20+, på siden til mpx.no, det gjelder da den svarte. Kanskje de jobber på spreng for å få sendt dem videre :roll:

Ja...når jeg refresher (F5) så endres lagerstatus nesten hele tiden både på hvit og svart modell...hmmm

Skrevet

I testen på mobilen.no står det "Hele overflaten på telefonen er dekket av et ”glass”, som i realiteten er av plast. Men denne plasten er overraskende motstandsdyktig mot riper."

Trenger man egentlig Invisibleshield på den da???

Skrevet
I testen på mobilen.no står det "Hele overflaten på telefonen er dekket av et ”glass”, som i realiteten er av plast. Men denne plasten er overraskende motstandsdyktig mot riper."

Har bare hatt telefonen (svart) noen (14) timer no.. Men e skal definitivt ha invisibleshield. Det dekker jo mer enn skjermen.. Godt mulig skjermen er motstansdyktig mot riper, men blant annet det rundt skjermen tror jeg det blir riper i veldig veldig lett..

Skrevet

Jeg brukte programmet "Mail for exchange" på min forige telefon til å sync kalender og kontakter mot google.. På min forige telefon fant jeg dette programmet under "Last ned". Men finner det ingen plass på denne telefonen.

Skulle gjerne hatt dette opp å gå igjen. Noen som kan hjelpe?

Skrevet
Selges en svart på qxl.no for 4800 med 16 GB minnekort. ???

Det er hun fra USA som selger, hadde holdt meg langt unna hun.. oppå på den prisen kommer det både moms og 600 kr i frakt..

Skrevet

Bare start å lage email, da får du valget om Exchange og mobilen laster den applikasjonen inn

Har bare hatt telefonen (svart) noen (14) timer no.. Men e skal definitivt ha invisibleshield. Det dekker jo mer enn skjermen.. Godt mulig skjermen er motstansdyktig mot riper, men blant annet det rundt skjermen tror jeg det blir riper i veldig veldig lett..

Skrevet
Bare start å lage email, da får du valget om Exchange og mobilen laster den applikasjonen inn

Takk :) Da blir det ordning når e kommer hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...