Gå til innhold

Er det på tide med en iPhone-café?


Anbefalte innlegg

Nå for tiden har vi tre store tråder som stort sett omhandler det samme. De jeg snakker om er iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!, iPhone 3G-tråden | For deg som liker å prate (Ny tråd) og iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene. I tillegg har vi en del små med enkle spørsmål under Åpen diskusjon om mobil. Og kjenner jeg forumet rett dukker det nok opp en tråd for iPhone 3GS som er "like rundt hjørnet".

Nå for tiden holder jeg øye på alle trådene for å kunne få med meg mest mulig informasjon, og for å hjelpe flest mulig mennesker.

 

Mitt forslag er da å ha en samlet tråd for å diskutere iPhone generelt. Jeg prøver ikke sette noen stopper for egne tråder med iPhone-spørsmål, men heller en stor tråd med mye informasjon, og et godt fokus på Ofte Stilte Spørsmål om iPhone som ligger på diskusjon.no sin Wiki.

 

Så hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er det noen tekniske forskjeller mellom telefonene som kan forsvare å holde trådene separate? Jeg bare ser for meg at det kan bli litt klabb og babb dersom noen spør om hjelp, og man ikke er sikker på hvilken telefon spørsmålet eller diskusjonen gjelder. :)

Det er ikke alt for store forskjeller. Hovedforskjellene ligger i firmware-versjonene. Jeg som kun har iPhone 2G bruker nesten bare 3G-tråden.

 

Det heller enda ikke laget en 3GS-tråd da (jeg tror) de aller fleste har forstått at det er like mye svar å få i 3G-tråden som finnes nå.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...